پیام جدید قالیباف

رئیس مجلس در ابتدای جلسه علنی امروز مجلس روز ارتباطات و روابط عمومی و همچنین روز جهانی موزه و میراث فرهنگی را تبریک گفت.

محمدباقر قالیباف در نشست علنی امروز چهارشنبه 28 اردیبهشت مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: لازم می دانم در ابتدای جلسه امروز ارتحال عارف و معلم برجسته اخلاق حضرت آیت الله فاطمی نیا را عرض تسلیت و تعزیت به مقام معظم رهبری، ملت عزیز، خانواده، بستگان ایشان و همه دلبستگان و کسانی که از نزدیک با عالم وارسته و انقلابی آشنا بودند داشته باشم.

وی بیان کرد: روز ارتباطات و روابط عمومی را تبریک می گویم، ان شاءالله عزیزانی که در این عرصه هستند بیش از گذشته توفیق خدمت و اثرگذاری داشته باشند.

رئیس مجلس ادامه داد: روز جهانی موزه و میراث فرهنگی را به همه دست اندرکارانی که در این مسیر برای معرفی بهتر فرهنگ، سابقه و تاریخ ملت ما تلاش می کنند تبریک می گویم و از آنهایی که در کشف آن و کسانی  که در حفظ، توسعه و معرفی این آثار تلاش می کنند مخصوصا از همکاران مان در فراکسیون موزه ها و میراث فرهنگی تقدیر و تشکر می کنم.

رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: همچنین مطلع شده ایم جناب آقای عبدالله سامری نماینده مردم شریف خرمشهر در دوره های نهم و دهم مجلس شورای اسلامی که از جانبازان عزیز بودند، به رحمت ایزدی پیوستند؛ مصیبت وارده را به خانواده داغدار و معزز ایشان و همچنین مردم شریف خرمشهر عرض تسلیت و تعزیت داریم.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.