واکنش وزارت دفاع به ترور افسر سپاه پاسداران

متن پیام بدین شرح است:

«وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ»

شهادت مظلومانه مدافع سرافراز حرم سردار شهید صیاد خدایی توسط عوامل بزدل و جنایتکار تروریستی ضد انقلاب وابسته به استکبار جهانی بار دیگر حقانیت مسیر روشن ملت شهیدپرور ایران را به جهانیان نشان داد.

در این سال‌ها به برکت خون‌های مطهر شهدای عزیزمان، شجره طیبه انقلاب اسلامی، روز به روز تنومندتر و سرافرازتر می‌شود و این همان تعبیر نورانی امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) است که فرمودند: بکشید ما را؛ ملت ما بیدارتر می‌شود.

این شهید والامقام سعادتمندانه و با افتخار به فرمانده شهید خود سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی و سایر هم‌رزمان و مدافعان شهید حرم پیوست.

وزارت دفاع با تبریک و تسلیت به فرمانده معظم کل قوا (مدظله‌العالی)، خانواده معزز و مکرم شهید و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بار دیگر اعلام می‌دارد که در راه حفظ آرمان‌های بلند امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی، تداوم راه شهدای عزیز و اجرای اوامر ولی امر مسلمین جهان و فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در کنار سایر هم‌رزمان در نیروهای مسلح از بذل جان خود دریغ نخواهد کرد.

تعقیب، دستگیری و برخورد قاطع و انتقام از آمران و عاملان این اقدام خبیثانه، ناجوانمردانه و غیرانسانی مطالبه همه مردم شریف ایران از همه دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی کشور است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.