سیدحسن نصرالله: مبارزه با اسرائیل نیاز به اجازه کسی ندارد

دبیرکل حزب‌الله لبنان در سخنان خود به مناسبت عید مقاومت و آزادسازی گفت: ما به لطف خداوند بر رژیم اشغالگر به پیروزی رسیدیم. وعده الهی در یاری مجاهدان ضد رژیم اشغالگر در سال ۲۰۰۰ تحقق یافت.

سیدحسن نصرالله با بیان اینکه "ما به لطف خداوند بر رژیم اشغالگر به پیروزی رسیدیم، بدون اینکه در انتظار کمک دیگران باشیم"، اظهار کرد: ما قدردان شهیدان و خانواده‌های آنان هستیم و به آنان درود می‌فرستیم؛ کسانی که در راه پیروزی بر رژیم اشغالگر اسرائیلی فداکاری کردند.

وی با بیان اینکه "خون شهدای مقاومت شاهد پیروزی بر رژیم اشغالگر است"، گفت: ما قدردان مجروحان و اسیرانی هستیم که از دهه هشتاد قرن گذشته در زندان‌های رژیم اشغالگر گرفتار شدند و همچنین از ارتش لبنان به سبب هماهنگی و همکاری گسترده با مقاومت تشکر می‌کنیم.

نصرالله ضمن تشکر از همکاری ارتش سوریه و گروه‌های فلسطینی برای تحقق پیروزی بر رژیم صهیونیستی گفت: ما از همه کسانی که کنار مقاومت ایستادند به ویژه از سوریه و ایران که هرگونه کمکی به مقاومت کردند، تشکر می‌کنیم.

دبیرکل حزب‌الله لبنان تاکید کرد: باید جوانان لبنانی از ماهیت دشمن وحشیِ صهیونیستی که تلاش می‌کند خود را به عنوان رژیمی معمولی مطرح سازد، آشنا شوند.

وی افزود: اگر این همه فداکاری‌ها نبود ما شاهد پیروزی که مجانی حاصل نشده، نبودیم.

سیدحسن نصرالله خاطرنشان کرد: ما باید مواضع رژیم اشغالگر اسرائیل از دهه هشتاد و همچنین افرادی را که توطئه و از این رژیم حمایت کرده‌اند را یادآوری کنیم.

دبیرکل حزب‌الله لبنان با بیان اینکه پیروزی در جنوب دستاوردی عربی و اسلامی و مایه افتخار همگان است، افزود: از دستاوردهای پیروزی بر رژیم اشغالگر این است که در سال ۲۰۰۰ هیبت ارتش شکست‌ناپذیر این رژیم را شکست و به گروه‌های فلسطینی امید بخشید. پیروزی سال ۲۰۰۰ از مهم‌ترین عوامل آغاز انتفاضه در فلسطین بود و مقاومت همچنین در جریان پیروزی سال ۲۰۰۰، دستاوردی اخلاقی داشت و توانست حقیقت و اصل آن را بیان کند.

وی با بیان اینکه زمانی‌که مقاومت در سال ۲۰۰۰ پیروز شد، درخواست قدرت نکرد تاکید کرد: به خاطر قدرت نجنگیدیم بلکه هدف، آزادی ملت‌مان و کرامت ملی بود و ورودمان به پارلمان به خاطر دفاع از مقاومت است.

به گزارش ایسنا به نقل از العالم، سیدحسن نصرالله با بیان اینکه وظیفه انسانی، دینی، اخلاقی و ملی ما مبارزه با اشغالگری است، تاکید کرد: مبارزه با اسرائیل نیاز به اجازه کسی ندارد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.