برتری یک نیمه ای پرسپولیس مقابل شهر خودرو

نیمه نخست دیدار پرسپولیس و شهر خودرو با پیروزی سرخ‌پوشان تهرانی به پایان رسید.

 پرسپولیس و شهر خودرو امروز (یکشنبه) در چارچوب هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال به مصاف هم رفتند که نیمه نخست این دیدار با پیروزی یک بر صفر شاگردان یحیی گل‌محمدی به پایان رسید. تک گل این دیدار توسط علی نعمتی در دقیقه ۲۴ به ثمر رسید.

شهر خودرو از همان ابتدای بازی، نمایش تدافعی‌ای داشت و با دادن مالکیت توپ به پرسپولیس، چشم به استفاده از ضد حملات بود. 

با این حال در دقیقه ۲۴، پرسپولیس صاحب یک ضربه ایستگاهی در سمت راست شد تا رامین رضاییان یکی از ارسال‌های گل‌سازش را روی دروازه شهر خودرو انجام دهد تا علی نعمتی، مدافع گل‌زن این روزهای پرسپولیس، ضربه سرش را به سمت دروازه شهر خودرو بزند. البته ضربه نعمتی در میانه راه به مدافع شهر خودرو برخورد کرد و در ادامه بهزادی، دروازه‌بان شهر خودرو در حرکتی عجیب نتوانست مانع از گل‌شدن توپ شود تا گل اول بازی به ثمر برسد.

پس از این گل شهر خودرو کمی جلو کشید اما آنچنان توان نزدیک شدن به دروازه پرسپولیس را نداشت و به جز چند ضربه کم‌جان، نتوانست موقعیت خطرناک دیگری ایجاد کند. پرسپولیس هم در ۱۰ دقیقه پایانی بازی، یکی، دو موقعیت نسبتا خوب به دست آورد اما نتوانست از آن استفاده کند.

ترکیب پرسپولیس : حامد لک، علیرضا ابراهیمی، علی نعمتی، رامین رضاییان، علی شجاعی، میلاد سرلک، کمال کامیابی‌نیا، مهدی ترابی، احسان پهلوان، سیامک نعمتی و مهدی عبدی.

ترکیب شهر خودرو : یوسف بهزادی، محمد ابراهیم رضازاده، محمد حسین حیدری، مجتبی بیژن، محمد محمدزاده (رئوفی منش، دقیقه ۳۶)، محسن ربیع‌خواه، مسعود زائر کاظمین، فردین رابط، امیرحسین نعمتی، مرتضی حسین زاده و محمدرضا فلاحیان.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.