نوسان قیمت سکه بین دو کانال

 قیمت دلار در صرافی ملی امروز چهارشنبه 11 خرداد ماه وارد کانال 26 هزار تومان شد . نرخ فروش اسکناس آمریکایی در شروع معاملات نقدی امروز با 25 هزار و 965 تومان معامله شد . دلار صرافی قبل از ظهر امروز وارد کانال 26 هزار تومان شد و در نیمه ظهر امروز با 26 هزار و 29 تومان معامله شد. این قیمت نسبت به  روز قبل 50 تومان بالاتر  بود. در پایان کار صرافی ملی قیمت فروش دلار ۲۶ هزار و ۴۰ تومان بود که  در مقایسه با روز گذشته ۶۱ تومان رشد کرده بود. 

نرخ دلار  در بازار متشکل ارزی  در ابتدای معاملات با 25 هزار و 829 تومان معامله شد و در نیمه ظهر امروز به 25 هزار و 905 تومان رسید. این قیمت نسبت به دیروز 55 تومان رشد کرده بود نرخ دلار متشکل عصر امروز 25 هزار و 910 تومان بود.  

 الاکلنگ قیمت سکه بین دو کانال

قیمت طلای جهانی عصر امروز نزدیک به 14 دلار کاهش را تجربه کرد. قیمت اونس طلا امروز با 1829 دلار معامله شد. در بازار داخلی ایران هم  امروز دو فلز زرد رنگ تحت تاثیر افزایش نرخ دلار  به علت احتمال صدور قطعنامه علیه ایران و توقف مذاکرات برجام  افزایش را تجربه کردند. 

قیمت طلا ۱۸ عیار  در زمان نوشتن این گزارش در مقایسه با روز قبل ۱۳ هزار و ۲۰۰ تومان بالا تر بود و در محدوده ۱ میلیون  و ۴۳۹ هزار تومان  مبادله شد.

بازار سکه هم در دو روز اخیر شاهد الاکلنگ قیمت سکه بین دو کانال ۱۴ و ۱۵ میلیون تومان بود. فلز زرد رنگ داخلی روز گذشته برای ساعاتی در کانال ۱۵ میلیون تومان معامله شد اما در انتهای معاملات دیروز به کانال ۱۴ میلیون تومان برگشت. 

سکه بازان در بازار امروز دوباره با قدرت  وارد کانال ۱۵ میلیون تومان شدند. قیمت هر قطعه سکه امامی عصر امروز با ۱۵ میلیون و ۶۰ هزار تومان مبادله  شد . این قیمت در مقایسه با روز قبل ۱۵۵ هزار تومان افزایش را نشان می دهد. ارزش ذاتی سکه  ۱۳ میلیون و ۵۸۴ هزار تومان بود  که نسبت به قیمت بازار ۱ میلیون و ۴۷۵ هزار تومان فاصله را نشان می دهد. 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.