نقص فنی پرواز مشهد ـ اصفهان/ 4 نفر مصدوم شدند

مدیر روابط عمومی فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد از مصدومیت ۴ نفر در جریان نقص فنی پرواز مشهد به اصفهان خبر داد.

حسن جعغری اظهارداشت: پرواز شماره ۳۹۱ شرکت هواپیمایی ایران ایر که قرار بوده ساعت ۸ و ۲۰ دقیقه صبح پنجشنبه مشهد را به مقصد اصفهان ترک کند، سرانجام پس از ۱۳ ساعت تاخیر در ساعت ۲۱ و ۴۰ دقیقه مسافران را سوار کرد.

وی افزود: پس از سوار کردن مسافران، چرخ‌های هواپیما در حین خزش و حرکت به سمت باند برای تیک‌آف، قفل می‌کند؛ در واقع هواپیما دچار ترمز ناگهانی می‌شود. یک مسافر و 3 مهماندار در این حادثه مصدوم شده که به صورت سرپایی مداوا می‌شوند.

مدیر روابط عمومی فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد ادامه داد: پس از بازگشت مسافران از هواپیما به فرودگاه، شرکت ایران ایر این پرواز را باطل می‌کند.

جعغری تصریح کرد: در زمان تاخیر هواپیما مسافران در فرودگاه سرگردان نبودند. شرکت هواپیمایی ایران ایر به مسافران تاخیر هواپیما را از طریق پیامک اطلاع‌رسانی کرده است و مسافران دیرتر به فرودگاه آمده‌اند. شرکت هواپیمایی ایران ایر باید بابت جزئیات نقص فنی هواپیما و علت سرگردانی مسافران در فرودگاه پاسخگو باشد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.