تهران گرم‌تر می‌شود؟

هواشناسی استان تهران از روند افزایشی دمای این استان طی چهار روز آینده خبرداد.

براساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی آسمان استان تهران طی پنج روز آینده، صاف تا نیمه ابری و در بعضی ساعت‌ها همراه با وزش باد شدید پیش‌بینی شده است. این وضعیت در پاره‌ای از نقاط به ویژه در بخش‌های غربی و جنوبی استان و در بعضی ساعات به ویژه در ساعت عصر و شب دوشنبه با خیزش موقتی گرد و خاک و امکان کاهش کیفیت هوا همراه خواهد بود.

همچنین طی سه روز آینده در ارتفاعات و در ساعات بعد از ظهر تا شب رشد ابر و گاهی رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید مورد انتظار است.  همچنین برابر پیش‌بینی‌های انجام شده طی چهار روز آینده روند افزایش تدریجی دما و در روز پنجشنبه کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

طبق گزارش اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه فرودگاه امام خمینی (ره) با بیشینه دمای ۳۷ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین  و فیروزکوه با کمینه دمای ۱۲ درجه سانتی‌گراد خنک‌ترین نقطه در استان تهران طی ۲۴ ساعت گذشته بوده است.

براساس این گزارش، آسمان تهران نیز فردا دوشنبه - ۱۶ خردادماه - صاف و در بعد از ظهر نیمه ابری همراه با وزش باد شدید پیش‌بینی شده است. در این روز حداقل دما ۲۵ و حداکثر دما نیز ۳۶ درجه سانتی‌گراد خواهد بود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.