رصد بازار خودروهای داخلی؛

سردرگمی در بازار ایران خودرویی‌ها + جدول قیمت

کدخبر: ۵۰۰۲۳۴
اقتصادنیوز: امروز 17 خرداد 1401 پرتیراژهای ایران خودرو در سه جهت رشد، افت و ثبات قیمت را در بازار تجربه کردند
سردرگمی در بازار ایران خودرویی‌ها + جدول قیمت

به گزارش اقتصادنیوز ؛ ارزیابی ها بازار خودرو نشان دهنده آن است که در روزی که بسیاری منتظر تصمیم شورای حکام در خصوص برجام هستند و برخی دیگر نیم نگاهی به بازار ارز دارند و برخی نیز منتظر بخشنامه کامل واردات خودرو هستند؛ بازار خودرو از روندی مشخص پیروی نمی‌کرد.

از سوی دیگر عوامل مذکور موجب شده خریداران انتظار را به خرید ترجیح داده و بازار در رکود کامل بسر ببرد.   

 قیمت محصولات ایران خودرو

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که در میان خانوادسمند امروز «سمندLX»  با افزایش 2 میلیونی ذر بازار 302 میلیون تومان فیمت خورد و «سمند LX با موتورEF7 » که روز گذشته افزایش قیمت داشت امروز با افت 3 میلیونی در بازار 345  میلیون تومان قیمت گذاری شد. اما«سمند سورن پلاس» در بازار 355 میلیون تومان در بازار دست به دست شد.

براساس ارزیابی های صورت گرفته امروز «رانا پلاس» هم هم امروز ثبات قیمت داشت و  و 307 میلیون تومان در بازار عرضه شد. اما ارزیابی ها نشان دهنده آن است که «دنا معمولی»  امروز رشد 2 میلیونی قیمت داشت و در بازار هم 397 میلیون تومان قیمت گذاری شد؛ «دنا پلاس توربو اتومات» همچون روز گذشته 505 میلیون تومانی باقی ماند.

اما داستان خانواده 207 «پژو 207 دنده‌ای» هم بدون تغییر 405 میلیون تومانی شد و محصول دیگر این خانواه یعنی «پژو 207 سقف شیشه ای» با ثبات قیمت همچون روز گذشته 412 میلیون به فروش رسید.  

ایران 17

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید