پاک مهر: دولت بار روانی حذف ارز ترجیحی را با مدیریت هوشمند کنترل کندتا دشمن فرصت جولان پیدا نکند

نماینده بجنورد در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت بار روانی حذف ارز فسادزا و ویژه خوار پروری را با مدیریت هوشمند و مدبر کنترل کند چون که فرصتی برای جولان منفی شبکه های گسترده تبلیغات دشمن شده است.

محمد پاک مهر در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی گفت: از رئیس جمهور و هیات دولت برای اقدام شجاعانه انقلابی به منظور توزیع عادلانه یارانه ها و مردمی سازی و هدفمندسازی یارانه ها تشکر می کنم.

وی در ادامه در تذکری به دولت بیان کرد: اینکه یارانه ها را به دست مصرف کننده واقعی برسانید و بستر رانت، دلالی گری و قاچاق را حذف کرده و تولید داخل را تقویت کنید، بسیار عالی است. اقدام دولت در جراحی اقتصادی فرصتی مناسب و با چشم اندازی روشن برای دولت و ملت خواهد بود اما نباید به واسطه این کار اجازه داد کمبود کالاهای اساسی سفره مردم را کوچکتر کرده و کمبود نهاده های دامی و داروی مورد نیاز مردم و ده ها مورد دیگر، کام مردم را تلخ کند.

این نماینده مجلس اضافه کرد: نباید اجازه داد ضعف نظارت بر کنترل قیمت ها و برخورد جدی با محتکران و فرصت طلبان، زمینه و بستر کمبود و تورم لجام گسیخته قیمت کالاها را فراهم کرده و معیشت حداقلی مردم را دچار بحران کند؛ از دولت انتظار داریم در جریان این جراحی مهم اقتصادی در عمل ثابت کند که حذف ارز ترجیحی به معنای حذف یارانه ها و نادیده گرفتن حق و حقوق مردم به ویژه اقشار نیازمند و کمتربرخوردار و نادیده گرفتن پاسخ به اعتراض خانواده هایی که یارانه آنها قطع شده، نیست.

پاک‌مهر در پایان گفت که دولت بار روانی حذف ارز فسادزا و ویژه خوار پروری را با مدیریت هوشمند و مدبر کنترل کند چون که فرصتی برای جولان منفی شبکه های گسترده تبلیغات دشمن شده است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.