اسرائیل، لبنان را تهدید به حمله نظامی کرد

رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که در صورت بروز جنگ با لبنان هزاران هدف از پیش تعیین شده از جمله سامانه های موشکی و راکتی و بسیاری دیگر از اهداف مورد بمباران قرار خواهد گرفت.

بر اساس این گزارش، «آویو کوخاوی» مدعی شد که هزاران هدف از جمله سامانه های موشکی و خمپاره ای و موشک اندازها تعیین شده است تا در صورت بروز جنگ با لبنان مورد بمباران قرار گیرند.

رئیس ارتش رژیم صهیونیستی در ادامه ادعاهای خود افزود: تمام اهداف در طرح بمباران مقرهای فرماندهی و سامانه های موشکی و راکتی و دیگر هدف ها موجود است. تمام این اهداف در لبنان مورد حمله واقع خواهد شد.

کوخاوی در عین حال ادعا کرد که حملات بسیار شدیدی در صورت بروز جنگ انجام خواهد شد اما قبل از حمله از ساکنان خواسته خواهد شد که این مناطق را ترک کنند.

این ادعاهای رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی در حالی است که «حسن البغدادی» عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان اعلام کرد: حزب الله از وجبی از خاک لبنان چشم پوشی نخواهد کرد و همانطور که ما لبنان را از لوث اسرائیلی ها و تکفیری ها آزاد کردیم و قدرت بازدارندگی با دشمن صهیونیست برقرار کردیم، در راستای حمایت لبنان از گام بر می داریم و واکنشی متناسب با تحرکات دشمن نشان می دهیم.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.