واکنش خطیب‌زاده به عکس جنجالی حضور مقامات نظامی ایران در سفارت روسیه

سخنگوی وزارت امور خارجه به پرسشی درباره حضور مقامات سیاسی و نظامی ایران در سفارت روسیه به مناسبت روز ملی این کشور واکنش نشان داد.

سخنگوی وزارت خارجه همچنین در نشست خبری با خبرنگاران در پاسخ به سوالی در ارتباط با اخبار منتشر شده مبنی بر حضور افسران نظامی ایران در سفارت روسیه و صف کشیدن برای دست دادن با سفیر این کشور در تهران به مناسبت برگزاری مراسم روز ملی روسیه در ایران تاکید کرد: برخی از صحبت‌ها در فضای عمومی و رسانه‌ای مطرح می‌شود که نیاز به توجه جدی از سوی شما دارد شما باید دقت کنید که شبهه‌افکنی کار ساده‌ای است.

واکنش خطیب‌زاده به عکس جنجالی حضور مقامات نظامی ایران در سفارت روسیه | تصاویر اقدام متقابل مقامات روس حضور مقامات ایران در محل سفارت روسیه به مناسبت جشن ملی این کشور

خطیب‌زاده خطاب به خبرنگار پرسش‌کننده اظهار کرد: اگر شما به عکس‌های روز ملی ایران در سفارت ایران در روسیه نگاه کنید مشاهده خواهید کرد که صفی از مقامات امنیتی، نظامی و وزرای روس وجود دارد که با سفیر ما دست می‌دهند.

وی با بیان این‌که ما باید از شبهه‌افکنی عبور کرد و نباید دچار خودتحقیری شویم، ادامه داد: گفتمان جدی ایران گفتمان نه غربی نه شرقی، استقلال و آزادی و توجه به توانمندی‌های ایران است.

 
واکنش خطیب‌زاده به عکس جنجالی حضور مقامات نظامی ایران در سفارت روسیه | تصاویر اقدام متقابل مقامات روس بزرگداشت پیروزی انقلاب با حضور سفرا و مقامات روس در مسکو- سال۹۷

واکنش خطیب‌زاده به عکس جنجالی حضور مقامات نظامی ایران در سفارت روسیه | تصاویر اقدام متقابل مقامات روس

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.