رصد بازار خودروهای داخلی؛

بازار سوت وکور خودرو؛ کسی خریدار نیست! +جدول

کدخبر: ۵۰۱۸۲۹
اقتصادنیوز: رصد بازار خودرو امروز 24 خرداد 1401 نشان دهنده آن است که با کاهشی شدن نرخ دلار از روز گذشته بازار خودرو امروز دست از تغییر قیمت برداشت.
بازار سوت وکور خودرو؛ کسی خریدار نیست! +جدول

به گزارش اقتصادنیوز ؛ به گفته فعالان بازار خودرو با توجه به نزولی شدن نرخ دلار بازار خودرو امروز منتظر آن نشست که ترمز قیمتی دلار در چه نقطه ای کشیده می شود. به تعبیر درست تر دلار در چه نقطه ای به ثبات نسبی می رسد. با این شرایط به گفته فعالان بازار معدود خریدارانی هم که در روزهای گذشته هنوز نیم نگاهی به بازار خودرو داشتند، طی روزهای اخیر کلا از بازار خودرو خارج شده اند و منتظر به ثبات رسیدن بازار خودرو هستند.

با این شرایط می توان گفت بازار خودرو این روزها در رکود کامل بسر می برد و انتظار بر بازار خودرو سایه انداخته است.

قیمت محصولات ایران خودرو

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می‌توان به «پژو 207 دنده ای»، «پژو 207 سقف شیشه ای»، «سمند LX» ، «سمند LX با موتورEF7 » و «سمند سورن پلاس»، «دنا معمولی» ، «رانا پلاس» و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که خانواده سمند امروز بدون تغییر در بازار قیمت گذاری شدند، با این شرایط «سمند سورن پلاس» امروز در بازار 360 میلیون تومان در بازار قیمت خورد.

 قیمت سمند «LX با موتورEF7» نیز در بازار 345 میلیون تومان باقی ماند و «سمندLX» نیز در بازار تغییر قیمت نداشت و 302 میلیون تومان قیمت خورد.  

از سوی دیگر ارزیابی ها نشان دهنده آن است که «دنا معمولی» هم  امروز تغییر قیمت نداشت و در بازار 400 میلیون تومان قیمت گذاری شد. همچنین «دنا پلاس توربو اتومات» بدون تغییر امروز 509 میلیون تومانی در بازار قیمت خورد. «رانا پلاس» هم امروز با رشد یک میلیونی قیمت در بازار 308 میلیون تومانی باقی ماند.

اما قیمت خانواده 207 «پژو 207 دنده‌ای» هم بدون تغییر 405 میلیون تومانی شد و محصول دیگر این خانواه یعنی «پژو 207 سقف شیشه ای» با ثبات قیمت همچون روز گذشته 412 میلیون به فروش رسید.

ایران 24

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید