فرمانده کل ارتش: در بهترین شرایط و آماده‌تر از هر زمان دیگری هستیم

امیر سرلشکر موسوی تصریح کرد: امروز ارتش در بهترین شرایط و آماده‌تر از هر زمان دیگر گوش به فرمان فرماندهی معظم کل قواست تا در هر جایی که اراده فرمایند وارد عمل شود.

امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش صبح امروز و در مراسم بازدید رئیس قوه قضائیه از دافوس ارتش با تبریک دهه ولایت و امامت و اعیاد سعید قربان و غدیر و عرض خیرمقدم به حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای اظهار داشت: بر خود لازم می‌دانم از حرکت‌های جدید قوه قضائیه در دوره اخیر با مدیریت جنابعالی که باعث افزایش امیدواری مردم عزیز کشورمان شده است ابراز تشکر و قدردانی کنم.

وی افزود: همچنین خداوند بزرگ را شاکر و سپاسگزاریم که به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی و رهبری امامین انقلاب، امروز ارتشی متدین، کارآمد، پادر رکاب و انقلابی داریم که مورد علاقه قلبی مردم، مسئولین و در راس همه، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است.

سرلشکر موسوی تصریح کرد: اینکه فرماندهی معظم کل قوا می‌فرمایند: «ارتش نمایشگاهی از ارزش‌های اسلامی است که می‌توان آن را سر دست گرفت و به همه نشان داد» حاصل تقدیم خون شهدا، ایثار جانبازان و فداکاری ده‌ها هزار ارتشی و خانواده‌های صبور و فهیم آن‌ها است.

وی ادامه داد: بحمد الله امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران با استقرار زمینی در مرز‌های غرب، شمال شرق و بخشی از شمال غرب کشور حراست شبانه روزی از آسمان ایران سربلند اسلامی با نیروی پدافند و نیروی هوایی و پشتیبانی هوایی از همه ماموریت‌های مورد نیاز کشور و حضور مقتدرانه در آب‌های آزاد و حراست از منافع ملی با اسکورت کشتی‌های تجاری و نفتکش، ماموریت خود را به بهترین نحو ممکن انجام می‌دهد.

فرمانده کل ارتش در پایان تصریح کرد: امروز ارتش در بهترین شرایط و آماده‌تر از هر زمان دیگر گوش به فرمان فرماندهی معظم کل قوا است تا در هر جایی که اراده فرمایند وارد عمل شود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.