سکه گوش به فرمان دلار / پیش بینی قیمت سکه امروز 26 تیر

کدخبر: ۵۸۶۵۳۷
به نظر می رسد یکی از دلایل کاهش ریسک پذیری خریداران سکه ناشی از ترسی است که آنها در مود احتمال تداوم افت قیمت دلار دارند‌ و برای همین حاضر نیستند تن به خرید سکه بدهند.از سوی دیگر نزدیک شدن به محرم و روزهای پایانی ماه باعث شده بازار با کاهش تقاضا روبرو شود.
سکه گوش به فرمان دلار / پیش بینی قیمت سکه امروز 26 تیر

به گزارش اقتصادنیوز، روز گذشته قیمت سکه امامی همزمان با کاهش قیمت دلار کانال 28 میلیون تومان را از دست داد و در محدوده 27 میلیون و 500هزار تومان به فروش رسید.

از سوی دیگر برخی منابع خبری روز گذشته خبر دادند که بخشی از تفاهمات غیررسمی و نانوشته ایران و آمریکا، در حال حاضر عملی شده‌ و به نظر می‌رسد که ایران سرعت غنی‌سازی با خلوص بالای اورانیوم را کاهش داده است.

سکه گوش به فرمان دلار

در معاملات پشت خطی دیشب  هم سکه در مقایسه با عصر یکشنبه تغییر خاصی نکرد و  در همان محدوده 27 میلیون500 هزار تومان به فروش رسید.

به نظر می رسد یکی از دلایل کاهش ریسک پذیری خریداران سکه ناشی از ترسی  است که آنها در مود احتمال تداوم افت قیمت دلار دارند‌ و برای همین حاضر نیستند تن به خرید سکه بدهند.از سوی دیگر نزدیک شدن به محرم و روزهای پایانی ماه باعث شده بازار با کاهش تقاضا روبرو شود. 

در شرایط فعلی به نظر می رسد که سکه بازان مسیر حرکتی خود را با نوسانات دلار تعیین می کنند. به عقیده فعالان بازار در صورتی که دلار در روز جاری نوسان نزولی تجربه کند این امر ممکن است برروی انتظارت در بازار سکه اثر گذار باشد.

 

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید