«اقتصاد نیوز» گزارش می‌دهد

قیمت دلار، سکه را پایین کشید / پیش بینی قیمت سکه امروز

کدخبر: ۵۸۹۳۱۰
اقتصادنیوز : معامله گران با اشاره به نوسان کاهشی نرخ دلار در بازار شبانه، درمورد قیمت سکه امامی در بازار امروز می‌گفتند اگر در روز جاری اسکناس آمریکایی نوسان نزولی ثبت کند، ممکن است بر روی بازار سکه اثر کاهشی بگذارد و سکه به سمت مرز 27 میلیون تومان بازگردد.
قیمت دلار، سکه را پایین کشید / پیش بینی قیمت سکه امروز

به گزارش اقتصادنیوز ، قیمت سکه امامی در معاملات نقدی روز گذشته با ریزش ۲۵۰ هزار تومانی بر روی ۲۸ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان قرار گرفت. در معاملات پشت خطی دیشب هم سکه بازارن شاهد افت تقریبا 50 هزار تومانی قیمت سکه بودند.

سیگنال شبانه قیمت دلار به بازار سکه 

فعالان اقتصادی می گفتند یکی از دلایل افت شبانه نرخ سکه ناشی از عقبگرد قیمت دلار به کانال 48 هزار تومان بود. دیشب دلار تا سطح 48 هزار و 800 تومان پایین آمده بود.که این امر احتمالا خبر خوبی برای سکه بازارن در روز جاری نخواهد بود.

بررسی‌ها حکایت از آن دارد که بازیگران ارزی با وجود تلاش چندباره برای عبور دلار از مرز ۴۹ هزار و ۲۰۰ تومان، همچنان از رسیدن به این محدوده ناکام‌ مانده‌اند و دلار بین مرز ۴۸ و ۴۹ هزار تومان در حال رفت و برگشت بوده است. 

پیش بینی قیمت سکه امروز  

معامله گران با اشاره به نوسان کاهشی نرخ دلار در بازار شبانه در مورد قیمت سکه  امامی در بازار امروز می‌گفتند اگر در روز جاری اسکناس آمریکایی نوسان نزولی ثبت کند، ممکن است برروی بازار سکه اثر کاهشی بگذارد و سکه به سمت  مرز 27 میلیون تومان برگردد. با این حال اگر دلار بالای مرز ۴۹ هزار تومان نوسان داشته باشد احتمال ماندگاری سکه در کانال ۲۸ میلیون تومان محتمل خواهد بود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید