گزارش اقتصادنیوز از بازار ارز و سکه؛

شکست هسته سخت بازار دلار/سکه بازان یکه تازی کردند

کدخبر: ۵۸۹۴۲۵
اقتصادنیوز: امروز همزمان با رشد دلار، فشار خریداران به بازار سکه زیاد شد.قیمت هر قطعه سکه امامی که روز گذشته در محدوده ۲۸میلیون و۱۰۰هزار تومان‌بسته شده بودامروز تا ۲۸میلیون و ۶۰۰هزار تومان‌بالا‌ رفت.
شکست هسته سخت بازار دلار/سکه بازان یکه تازی کردند

به گزارش اقتصادنیوز ، بررسی روند حرکتی قیمت دلار در بازار امروز دوشنبه ۹مرداد ماه نشان می دهد که بازیگران ارزی در ابتدای معاملات نقدی نسبت به عصر دیروز ضعیف تر عمل کردند و فشار فروش در بازار زیاد شد.گفته می شود نرخ دلار تا سطح۴۸هزارو ۷۵۰تومان پایین آمد اما مدت زیادی از آغاز به کار بازار نگذشته بود که خریداران وارد بازار شدند و ورق در بازار برگشت.

ذره‌بین سکه‌بازان روی قیمت دلار/ پیش بینی قیمت سکه امروز

شکست هسته سخت بازار دلار

هر برگ اسکناس آمریکایی ظهر امروز وارد کانال ۴۹ هزار تومان شد و از سد مقاومتی ۴۹هزار و ۱۰۰تومان عبور کرد.بازیگران ارزی در روزهای گذشته بارها به این محدوده نزدیک شدند اما هر بار نتوانسته بودند از این محدوده رد شوند.برخی از معامله گران امروز می گفتند  هسته سخت بازار ارز تهران شکسته شد،آنان مدعی بودند که دلار به ۴۹هزار و ۳۰۰ تومان رسید‌ ه است.

فوری/ بازار طلا تعطیل شد​

پیش از این فعالان‌بازار ارز تهران پیش‌بینی کرده بودند در صورتی که دلار از مرز جان سخت عبور کند امکان افزایش قیمت تا 49 هزار و 600 تومان در بازار وجود دارد. در مجموع هم می‌گفتند تا زمانی که قیمت دلار بالای 48 هزار و 600 تومان است احتمال افزایش از کاهش بیشتر خواهد بود.

حکم عجیب بانک مرکزی/ کانون صرافان ایرانیان منحل شد

حمایت درهم از قیمت دلار

امروز نرخ حواله درهم از قیمت دلار در تهران حمایت کرد و افزایشی شد.طبق ادعای معامله گران قیمت درهم امارات امروز تا ۱۳هزار و ۵۷۰ تومان بالا رفت که نسبت به عصر دیروز ۱۵۰تومان بالاتر بود.نرخ برابری درهم به دلار هم بالای ۴۹هزار و ۸۰۰تومان قرار دارد که این امر بر سطح انتظارات در بازار امروز افزود.

دلار هرات ساز ناکوک زد

امروز اگرچه قیمت دلار و درهم نوسان صعودی را ثبت کردند اما بازار ارز هرات خریدار قابل ملاحظه ای نداشت.نرخ دلار در بازار مذکور امروز نسبت به دیروز ۱۰۰ تومان رشد کرد و به ۴۹ هزار و ۹۰۰ تومان رسید،به عبارت دیگر دلار در هرات امروز رنج رو به بالا بود.

خریداران وارد بازار سکه شدند

امروز همزمان با رشد دلار، فشار خریداران به بازار سکه زیاد شد.قیمت هر قطعه سکه امامی که روز گذشته در محدوده ۲۸میلیون و۱۰۰هزار تومان‌بسته شده بودامروز تا ۲۸میلیون و ۶۰۰هزار تومان‌بالا‌ رفت.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید