رکوردداران ورود و خروج پول حقیقی از بازار سهام

تغییر مسیر معامله گران بورس

کدخبر: ۵۹۰۱۰۶
اقتصادنیوز: در هفته‌ اخیر روند خروج سرمایه از بورس تهران تداوم شد اما در مقابل یک تغییر مسیر در رفتار معامله گران حقیقی شاهد بودیم.
تغییر مسیر معامله گران بورس

به گزارش اقتصادنیوز ، در این هفته شاهد تداوم خروج پول حقیقی بودیم و به استثنای روز سه‌شنبه در بقیه رزوهای هفته خروج سرمایه ثبت شد. روز شنبه 492 میلیارد تومان خارج شد. رقم خروج پول حقیقی در روز یکشنبه هزار و 69 میلیارد تومان و روز دوشنبه 276 میلیارد تومان بود. روز سه‌شنبه پس از 5 روز پول حقیقی وارد شد که رقم آن 20 میلیارد تومان بود.

در مجموع کل هفته هزار و 844 میلیارد تومان پول حقیقی از بورس خارج شد و میانگین روزانه خروج پول حقیقی 461 میلیارد تومان بود که نسبت به هفته گذشته 103 درصد بیشتر است.

رکوردداران ورود و خروج پول حقیقی

بیشترین خروج پول حقیقی در روز شنبه به حکشتی تعلق داشت و نمادهای وبملت و بپاس در رتبه‌های بعدی بودند. در مقابل نمادهای ثفارس، غمایه و شلعاب بیشترین ورود پول را داشتند. 

روز یکشنبه نیز وبملت بیشترین خروج را داشت و فولاد، گلدیرا، خساپا و فملی در رتبه‌های بعدی بودند. در مقابل خکمک،‌ والماس و شتوکا بیشترین ورود را ثبت کردند. روز دوشنبه وبملت باز هم بیشترین خروج را داشت و نمادهای پی پاد، گلدیرا و خساپا در رده‌های بعدی قرار داشتند. در سوی دیگر، نمادهای غمایه،‌ دعبید و قشهد بیشترین ورود را داشتند. روز سه‌شنبه وبملت، آسیا،‌ شرنگی و بپاس بیشترین خروج سرمایه حقیقی را داشت و در مقابل خبنیان، شپنا، وپخش و فزر بیشترین ورود را ثبت کردند.

بدین ترتیب در هفته اخیر مسیر پول‌های حقیقی به سمت نمادهای کوچک و متوسط بود و یک تغییر جهت را در رفتار معامله گران حقیقی شاهد بودیم. در مقابل بیشترین خروج از نماد وبملت (بانک ملت) ثبت شد. 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید