گزارش اقتصادنیوز از بازار دلار و سکه؛

قیمت دلار در بازار رسمی/سکه دوباره عقب نشینی کرد!

کدخبر: ۶۰۱۴۹۴
اقتصادنیوز: قیمت سکه امامی عصر امروز یکشنبه ۹ مهر ماه 1402 نسبت به دیروز ۱۰۰هزار تومان ارزان تر بود و با ۲۷ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان به فروش رسید.
قیمت دلار در بازار رسمی/سکه دوباره عقب نشینی کرد!

به گزارش اقتصادنیوز ، بازار ارز تهران امروز یکشنبه ۹ مهر ماه روز نسبتا آرامی را سپری کرد.آنطور که معامله گران مدعی بودند قیمت دلار عصر یکشنبه در حدود ۴۹ هزار و ۳۰۰تومان تا ۴۹ هزار و ۴۵۰ تومان به فروش رسید.

از سوی دیگر در هرات هم دلار در حول و حوش ۴۹ هزار ۳۰۰ تومان نرخ گذاری شد که نسبت به دیروز ۱۰۰ تومان پایین تر بود.

در کنار دلار، نرخ حواله درهم نیز در حدود ۱۳هزارو ۶۰۰تومان معامله شد که ثبات نسبی را نشان می دهد.

در بازار رسمی هم قیمت دلار در مرکز مبادله ارز و طلا امروز برخلاف روند دیروز کاهشی بوده است. قیمت دلار امروز، یکشنبه 9 مهر ۱۴۰۲ در مرکز مبادله ارز و طلای ایران با کاهش نامحسوس سه تومانی نسبت به‌روز گذشته در سطح ۴۱ هزار و ۱۹۶ تومان قرار گرفته است.

 همچنین قیمت یورو نیز نسبت به‌روز گذشته نوسان کمتری را به ثبت رسانده و با افزایش جزئی ۷ تومانی نسبت به‌روز گذشته در سطح ۴۳ هزار و ۶۱۳ تومان قرار گرفته است.

 در همین راستا قیمت درهم امارات نیز با رقم ۱۱ هزار و ۲۱۷ تومان بر تابلو درج شده که نسبت به‌روز گذشته تغییر محسوسی نداشته است.

 نرخ حواله دلار، حواله یورو و حواله درهم نیز در این مرکز به ترتیب ۳۷ هزار و ۴۵۱ تومان، ۳۹ هزار و ۶۴۸ تومان و ۱۰ هزار و ۱۹۷ تومان درج شده است.

در صرافی ملی هم‌ قیمت دلار و یورو اعلام شد.

قیمت دلار و یورو امروز در صرافی بانک ملی ایران اعلام شد.

براین اساس قیمت خرید دلار آمریکا ۴۰,۷۸۴ (چهل هزار و هفتصد و هشتاد و چهار تومان) و قیمت فروش دلار آمریکا ۴۱,۱۹۶ (چهل و یک هزار و صد و نود و شش تومان) اعلام شد

همچنین قیمت خرید یورو ۴۳,۱۷۷ (چهل و سه هزار و صد و هفتاد و هفت تومان) و قیمت فروش یورو ۴۳,۶۱۳ (چهل و سه هزار و ششصد و سیزده تومان) است.

در بازار سکه هم قیمت هر قطعه سکه امامی امروز با ۲۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان روانه بازار شد اما در واپسین ساعات معاملات نقدی با ۲۷ میلیون و ۱۰۰هزار تومان به فروش رسید که در مقایسه با روز قبل ۱۰۰هزار تومان کاهش را نشان می دهد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید