گزارش اقتصادنیوز از بازار ارز ؛

فنر قیمت دلار جمع شد؟/ پیش‌بینی قیمت دلار امروز ۱۷ آبان

کدخبر: ۶۰۸۶۷۱
اقتصادنیوز: در شرایط کنونی برخی از تحلیلگران می‌گویند تا فاند جدید خبری به بازار نرسد قیمت‌ها در سطوح فعلی رنج خواهد بود.
فنر قیمت دلار جمع شد؟/ پیش‌بینی قیمت دلار امروز ۱۷ آبان

به گزارش اقتصادنیوز، در معاملات نقدی روز گذشته قیمت دلار در تهران نسبت به‌روز دوشنبه تقریباً رنج بود. گفتنی است که اسکناس آمریکایی دیروز با ۵۱ هزار و ۲۵۰ تومان روانه بازار شد و در واپسین ساعات معاملات نقدی در حول‌وحوش ۵۱ هزار و ۳۰۰ تومان نرخ‌گذاری شد که نسبت به‌روز قبل تقریباً رنج بود.

پشت پرده ریزش دیروز قیمت سکه / پیش‌بینی قیمت سکه امامی امروز ۱۷ آبان

قیمت دلار هرات در ۵۱ هزار و ۱۰۰ تومان شروع به کار کرد و با دامنه نوسان کوتاه کاهشی شد و در ۵۰ هزار و ۹۵۰ تومان بسته شد. برخلاف روزهای قبل و بعد از سه روز نوسان رفت و برگشتی قیمت دلار در کانال ۵۰ هزار تومان بالاخره دلار هرات در این کانال بسته شد. قیمت دلار هرات در پشت خطی هم فعلاً کانال ۵۱ هزار تومان را ازدست‌داده و در محدوده ۵۰ هزار و ۹۰۰ تومان نوسان می‌دهد. از سوی دیگر قیمت درهم با ۱۴ هزار و ۳۰ تومان بازگشایی شد و با نوسان ۱۰ تومانی در ۱۴ هزار و ۴۰ تومان بسته شد. برهی از معامله‌گران می‌گفتند به نظر می رسد که کاهش تنش‌های ناشی از جنگ در سرزمین‌های اشغالی تا حدوی  بر روی نوسانات نرخ ارز اثرگذار بوده است.

زنگ هشدار ارزش معاملات خرد به صدا درآمد!/ پیش بینی بازار سهام امروز 17 آبان

البته آن طور که برخی از معامله‌گران مدعی بودند در معاملات پشت خطی سه‌شنبه‌شب قیمت دلار در تهران تا ۵۱ هزار و ۱۷۰ تومان پایین آمده بود.در شرایط کنونی برخی از تحلیلگران می‌گویند تا فاند جدید خبری به بازار نرسد قیمت‌ها در سطوح فعلی رنج خواهد بود. به عقیده فنی کاران چند عدد حمایتی در بازار حیاتی هستند. در بازار درهم تا زمانی که قیمت بالای ۱۴ هزار تومان باشد قیمت دلار در کانال ۵۱ هزار تومان خواهد بود. تا زمانی که قیمت دلار از ۵۱ هزار و ۷۰۰ تومان عبور نکند فکر صعود نیست و تا زمانی که زیر مرز حمایت ۵۰ هزار و ۸۰۰ تومان نرود در دامنه فعلی نوسان خواهد داد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید