حال و هوای بازار سکه به روایت «اقتصادنیوز»؛

پای سکه بازان لغزید / پیش بینی قیمت سکه در آخرین روز آبان 1402

کدخبر: ۶۱۱۲۸۶
اقتصادنیوز: قیمت سکه امامی در معاملات نقدی روز قبل 200 هزار تومان از ارزش خود را از دست داد.فنی‌کارها می‌گویند در شرایط کنونی سکه مرز ۲۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان را پیش روی خود دارد، این مرز برای سکه‌بازان مهم است و اگر سکه نتواند به بالای آن برگردد احتمال عقب‌نشینی تا نیمه کانال ۲۸ میلیون تومان محتمل خواهد بود.
پای سکه بازان لغزید / پیش بینی قیمت سکه  در آخرین روز آبان 1402

به گزارش اقتصادنیوز، بازار سکه در سومین روز هفته جاری شاهد ریزش قیمت سکه امامی  بود. بررسی ها نشان می دهد به دنبال عقب نشینی قیمت دلار  تا کف کانال ۵۰ هزار تومان و نوسان کاهشی قیمت طلای جهانی، پای سکه بازان در بازار داخلی ایران لغزید.

در همین راستا، قیمت سکه امامی دیروز با ریزش ۲۰۰ هزار تومانی برروی ۲۸ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان قرار گرفت. در معاملات پشت خطی دوشنبه شب هم کمتر کسی تمایل به خرید سکه داشت و سکه بازان با احتیاط رفتار کردند به همین دلیل قیمت سکه در بازار شبانه نوسان خاصی را ثبت نکرد و نسبت به روز دوشنبه رنج شد. 

در حال حاضر برخی از تحلیلگران اقتصادی درباره کاهش قیمت سکه باور دارند که در روز‌های پایانی ماه بازار با بی‌پولی روبرو شده است. به عقیده این دسته نکته مهم بازار، کاهش حجم تقاضا به دلیل کمبود نقدینگی در روز‌های پایانی ماه است و تا زمانی که پول وارد بازار نشود احتمالاً دلار نوسان معناداری را تجربه نخواهد کرد.
عده‌ای از تکنیکالیست‌ها باور دارند تا زمانی که قیمت دلار بالای محدوده ۵۱ هزار تومان تثبیت ندهد احتمال نوسان قابل ملاحظه سکه امامی دشوار است.

فنی‌کارها می‌گویند در شرایط کنونی سکه مرز  ۲۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان را پیش روی خود دارد،  این مرز برای سکه‌بازان مهم است  و اگر سکه نتواند به بالای آن برگردد احتمال عقب‌نشینی تا نیمه کانال ۲۸ میلیون تومان محتمل خواهد بود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید