دور دنیا؛

ترمز صعود قیمت‌ها در بازار ارز کشیده شد/ ریال عمان سرانجام عقب نشست

کدخبر: ۶۳۱۳۸۲
اقتصادنیوز: بازار ارز تهران در پایان معاملات امروز شاهد شیب نزولی همه قیمت ها نسبت به روز گذشته بود و هر ریال عمان با افت ارزش 380 تومانی؛ رکورددار کاهش در بازار امروز بود.
ترمز صعود قیمت‌ها در بازار ارز کشیده شد/ ریال عمان سرانجام عقب نشست

به گزارش اقتصادنیوز، عمان این روزها جای خود را به عنوان یکی از مقاصد جذاب گردشگری در بین ایرانیان باز کرده است؛ موضوعی که باعث شده دو کشور تصمیم به افزایش تعداد پروازهای مستقیم میان خود بگیرند. براساس آنچه در دیدار امروز نایف علی حمدالعبری، رئیس سازمان هواپیمایی عمان با محمد محمدی بخش، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری مطرح شد؛ ایران و عمان سند همکاری‌های دو جانبه‌ای را به امضا رساندند که براساس آن پروازهای میان دو کشور از ۳۰ پرواز به ۶۰ پرواز هفتگی افزایش یافت؛ موضوعی که مهر تاییدی بر روند صعودی گردشگری میان شهروندان دو کشور است.

شما هم اگر قصد سفر به این کشور را دارید بد نیست از قیمت واحد پول رسمی این کشور پیش از عزیمت به سلطان نشین مطلع شوید.

قیمت هر ریال عمان امروز 9 اسفند 1402

هر ریال عمان که در روزهای گذشته روند صعودی را سرلوحه خود قرار داده بود؛ در پایان معاملات امروز بازار ارز تهران به سیر نزولی سوق پیدا کرد و با تجربه افت ارزش 380 تومانی نسبت به روز گذشته، 152,420 تومان ارزش گذاری شد.

همچنین نرخ برابری هر ریال عمان با دلار آمریکا در بازار امروز 2.60 است که نسبت به روز گذتشه تغییری نداشته است.

خبر مرتبط
قیمت یورو ، دلار و درهم مبادله ای امروز چهارشنبه 9 اسفند 1402 +جدول

اقتصادنیوز: یورو مبادله ای، امروز به ۴۶,۵۹۳ (چهل و شش هزار و پانصد و نود و سه ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۰۱ درصدی داشته است.

قیمت ریال عمان

قیمت درهم امارات امروز در بازار

امروز در امارات متحده عربی؛ دیگر کشور حاشیه خلیج فارس هم روند قیمتی هر درهم امارات به مانند ریال عمان نزولی بود و بازار ارز تهران در حالی روز را به پایان رساند که قیمت درهم امارات افت نامحسوس 20 تومانی را تجربه کرد و 15,990 تومان خرید و فروش شد.

این در حالیست که هر درهم در معاملات روز گذشته کانال 16 هزار تومان را هم فتح کرده بود.

نرخ امروز دینار عراق

امروز عراق؛ دیگر کشور عرب زبان همسایه ایران اما شرایط متفاوتی را تجربه کرد و هر دینار عراق که روز گذشته پس از مدت‌ها رنگ صعود را به خود دیده بود، شیب نزولی را سرلوحه خود قرار داد و با تجربه افت ارزش یک تومانی؛ 44 تومان نرخ گذاری شد.

قیمت لیر ترکیه امروز در بازار

لیر ترکیه هم امروز به تبعیت از روند کاهشی حاکم بر بازار ارز تهران؛ ارزان شد و با ریزش ارزش 25 تومانی در معاملات امروز، 1870 تومان نرخ گذاری و معامله شده است.

همچنین نرخ برابری هر لیر ترکیه در بازار ارز امروز تهران 0.032 است.

قیمت امروز منات آذربایجان در بازار

همسایگان شمالی ایران هم امروز را در حالی به شب رساندند که قیمت واحد پول رسمی‌شان در بازار ایران نزولی بود و منات جمهوری آذربایجان با پایان کار بازار ارز تهران؛ 300 تومان ارزان و 34180 تومان خرید و فروش شد.

آشنایی با منات - همشهری آنلاین

نرخ درام ارمنستان امروز

همچنین در ارمنستان ارزش هر درام که روز گذشته 146 تومان بود، با افت قیمت نه چندان محسوس یک تومانی به 145 تومان رسید.

قیمت لاری گرجستان در بازار امروز

در نهایت هم هر لاری؛ واحد پول رسمی کشور گرجستان در بازار ارز تهران امروز 22،090 تومان مورد معامله قرار گرفت؛ نرخی که نسبت به مبادلات ارزی روز گذشته با افت ارزش 200 تومانی همراه شده بود.

در پایان روز کاهشی بازار ارز تهران؛ ریال عمان بیشترین میزان کاهش را به نام خود ثبت کرد و کمترین میزان افت قیمت هم به دینار عراق و درام ارمنستان اختصاص داشت.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید