طی این مدت شمار شاغلان استرالیایی ۲۱۰ هزار و ۸۰۰ نفر بیشتر شده و به ۱۲ میلیون و ۳۲۸ هزار نفر رسیده است. شمار بیکاران این کشور تا پایان ماه ژوئن نیز با ۶۹ هزار و ۳۰۰ نفر افزایش به ۹۹۲ هزار و ۳۰۰ نفر رسید.

 نرخ مشارکت نیز که نسبت جمعیت شاغل در بازه سنی ۱۵ تا ۶۴ سال را اندازه می‌گیرد به ۶۴ درصد افزایش پیدا کرده که ۲/ ۱ درصد بیشتر از رقم ثبت شده برای ماه قبل بوده است. این نرخ مشارکت ۴/ ۰ درصد بیشتر از پیش‌بینی قبلی کارشناسان بود.

از سوی دیگر نرخ بیکاری روسیه در ۱۲ ماه منتهی به ژوئن با ۱/ ۰ درصد افزایش نسبت به مدت مشابه ماه قبل به ۲/ ۶ درصد رسید که ۱/ ۰ درصد کمتر از نرخ پیش‌بینی شده توسط کارشناسان و بالاترین نرخ بیکاری ثبت شده از مارس ۲۰۱۳ در این کشور بوده است.

طی این مدت شمار بیکاران روسی با ۹۳ هزار نفر افزایش به چهار میلیون و ۶۰۶ هزار نفر رسیده است. طی این مدت دستمزد در شرایط واقعی دو درصد افزایش پیدا کرده است که ۶/ ۱۰ درصد بیشتر از تخمین قبلی کارشناسان بازار کار بوده است. در حال حاضر متوسط سطح دستمزد ماهانه دراین کشور ۴۹ هزار و ۳۰۶ روبل است.

متوسط نرخ بیکاری روسیه در بازه زمانی ۱۹۹۲ تا ۲۰۱۹ معادل ۴۶/ ۷ درصد بوده است که بالاترین نرخ بیکاری ثبت شده مربوط به فوریه ۱۹۹۹ با ۱/ ۱۴ درصد و کمترین نرخ اشتغال مربوط به اوت ۲۰۱۹ با ۳/ ۴ درصد بوده است. همچنین نرخ مشارکت در بازار کار از ۹/ ۶۲ درصد در ماه قبل به ۷/ ۶۲ درصد در ماه جاری رسیده است.