به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، علی‌‌‌حسین رعیتی‌فرد معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دیدار صمیمی با نمایندگان مجامع ملی و استانی سراسر کشور ضمن تاکید بر اهمیت توجه به مطالبات تشکل‌های صنفی گفت: این معاونت آمادگی خود را برای دریافت و پذیرش دیدگاه‌‌‌ها و انتقادات و پیشنهادهای تمام فعالان صنفی در راستای رفع مشکلات جامعه کار و تولید کشور اعلام می‌کند.

رعیتی‌فرد ضمن تاکید بر برگزاری جلسات مستمر شورای عالی کار خاطرنشان کرد: امیدواریم در این شورا با بررسی مشکلات کارگران و ارائه طرح‌‌‌ها و راهکارهای عملی در رفع مشکلات به نتایج مطلوب دست پیدا کنیم.

در ادامه این نشست سید محمد یار احمدیان رئیس هیات‌مدیره مجمع عالی نمایندگان کارگران و عضو هیات امنای تامین اجتماعی ضمن تشریح نوع فعالیت و سوابق و عملکرد گفت: این تشکل صنفی و ملی برای ایجاد بالندگی و تقویت مولفه‌های محیط کسب و کار کشور با رویکرد سه جانبه‌گرایی اعلام آمادگی می‌کند.

سید محمد یار احمدیان گفت: امیدواریم با تغییر شیوه و نگرش‌ها در جهت حفظ حقوق تشکل‌ها، شاهد برخورداری یکسان از جایگاه قانونی برای عموم فعالان این عرصه باشیم. در این نشست، نمایندگان مجامع استانی به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند.