به گزارش شبکه اخبار اقتصادی و دارایی ایران (شادا)، وزیر امور اقتصادی و دارایی در این مراسم که «سیدحسین حجتی» رئیس سازمان حراست کل کشور نیز حضور داشت، با قدردانی از تلاش و همکاری رئیس سابق مرکز حراست وزارتخانه، برای وی از درگاه خداوند متعال، عزت و سلامتی و موفقیت در حوزه‌های خدمتی آینده خواستار شد. خاندوزی همچنین با اشاره به سوابق شغلی سیدحسن ابراهیمی، رئیس جدید مرکز حراست وزارت امور اقتصادی و دارایی ابراز امیدواری کرد وی بتواند به خوبی از عهده وظایف محوله در حوزه‌های بسیار پر مسوولیت و پیچیده از جمله مالیاتی، گمرکی، خصوصی‌سازی، بانکی و... برآید.

وزیر اقتصاد تاکید کرد: عملکرد حراست وزارت امور اقتصادی و دارایی با توجه به حساسیت بالای حوزه‌های تحت پوشش باید آن‌گونه باشد که درخور این حوزه‌ها و به‌ویژه انتظارات و توقعاتی که رئیس محترم جمهور از حراست‌های دستگاه‌ها، به‌عنوان چشمان بصیر و عوامل پیشگیری و اصلاح‌کننده رویه‌ها باشد تا کمتر شاهد تخلفات و فساد احتمالی در فضای اقتصادی کشور باشیم.

در این مراسم «سید مهدی فاطمی» و «سید حسن ابراهیمی» روسای پیشین و جدید مرکز حراست وزارت اقتصاد، در سخنانی هر یک، به ارائه گزارش عملکرد، سوابق و برنامه‌های آتی خود پرداختند.