شرکت مسبار کاوه نیز با چنین هدفی تلاش می‌کند در سال جدید توسعه‌ای قابل قبول در بخش تولیدات خود داشته باشد و محصولاتی باکیفیت که با استانداردهای جهانی مطابقت دارد در زمینه صنایع سیم و کابل، ترانس، پست، تابلوی توزیع برق و دیگر صنایع وابسته تولید کند. 

به طوری که مدیرعامل این شرکت تاکید دارد، مهم‌ترین اقدامات این شرکت در سال جدید، بالا بردن کیفیت مفتول‌سازی با کمک کارشناسان فنلاندی است و در صورتی که شرایط  با توجه به بحران کرونا به حالت عادی برگردد علاوه بر توسعه فعالیت‌ها و افزایش تولید، می‌تواند به اشتغال‌زایی نیز کمک کند.

به گفته احسان رحمانی، تولید هادی‌های افشان مسی در این شرکت سه برابر افزایش داشته است. همچنین خط تولید سیم‌های افشان و نیمه افشان آلومینیوم آلیاژی نیز در فصل بهار راه‌اندازی و به بازار عرضه خواهد شد که گامی رو به جلو در زمینه تولید داخلی و حرکت به سوی بی‌نیازی در واردات است. این محصول که قبل‌تر از سوی  تولیدکنندگان داخلی به میزان محدود تولید یا از کشورهای دیگر به ایران وارد شده، در بخش مصرف تفاوت بسیاری با نمونه‌های مفتولی خود دارد.

شرکت مسبارکاوه در بخش صادرات به کشورهای همسایه طی این سال‌ها موفق عمل کرده و با وجود تمام مشکلات به فعالیت خود در بخش صادرات ادامه داده است.