بسیاری از مصرف‌کنندگان در ۴۵ سال گذشته با برند پاکشوما، آشنا هستند و تجربه مصرف یکی از لوازم‌خانگی این برند را در طول زندگی خود داشته‌اند. شرکت تولیدی  صنعتی پاکشوما فعالیت خود را در سال ۱۳۵۴ تحت برند لیدی واش (Lady Wash) با طراحی صنعتی و تولید انواع لباسشویی نیمه اتوماتیک در بازار ایران آغاز کرد و با بهبود مستمر کیفیت در زمره بهترین برندهای بازار قرار گرفت. در سال ۱۳۷۶ با تغییر مالکیت و مدیریت شرکت، چشم‌انداز و ماموریت جدید شرکت بر مبنای تولید با بالاترین کیفیت و خدمات پس از فروش طراحی شد تا آنجا که همکاری صنعتی و تجاری با برندهای فیلیپس هلند، اوشن ایتالیا، ال‌جی کره‌جنوبی در طراحی و عرضه انواع ماشین لباسشویی های تمام اتوماتیک در بازارهای ایران منطقه توسعه پیدا کرد. حسین اسحاقی، قائم مقام مدیرعامل پاکشوما اظهار کرد: مساحت این کارخانه در ابتدا ۵ هزار متر مربع بود که با گسترده شدن محصولات به ۴۰ هزار متر رسید و در حال حاضر با افزایش خط‌های تولید مساحت کارخانه به صد هزار متر مربع رسیده است. همچنین با همکاری شرکت‌های بزرگ و معتبر جهانی، اکثر محصولات شرکت بومی‌سازی شده و زمینه اشتغال‌زایی یک هزار نفر به‌صورت مستقیم و دو هزار نفر به‌صورت غیرمستقیم ایجاد شده است. 

اسحاقی با بیان اینکه پاکشوما بیش از ۷۰۰ مرکز خدمات مشتریان با سرویس‌های چندگانه و در سراسر ایران داراست، اعلام کرد: به دلیل کیفیت بالا و خدمات مطلوب پس از فروش، گارانتی بلند‌مدت به نام پاک سرویس، این برند طی این سال‌ها  توانسته است به انتخاب اول برخی از مردم تبدیل شود و فروش بالایی داشته باشد. 

وی افزود: استفاده از اینترنت اشیا در صنعت لوازم‌خانگی از جمله ماشین لباسشویی که با زندگی روزمره افراد همخوانی زیادی دارد و کار با محصول را از طریق اپلیکیشن موبایل بسیار تسهیل می‌کند، طراحی جاروبرقی سوپرسایلنت و بسیار کم صدا با مصرف انرژی پایین با نام‌های دوسلدورف و سئول از نوآوری‌های پاکشوما است. 

اسحاقی به نوآوری پیوسته در ارائه محصولات جدید برای استمرار نشاط برندهای گروه پاکشوما اشاره کرد و گفت: بنا داریم سالانه سه تا چهار مدل محصول جدید در انواع گروه‌های لوازم خانگی و بهبود مستمر مدل‌های موجود جهت انطباق با نیازهای مصرف‌کنندگان با رعایت الزامات مصرف انرژی کمتر و کارکرد راحت‌تر با محصول،  را در سبد محصولات خود جا دهیم.

وی با اشاره به اینکه برندسازی داخلی از ارزش‌آفرینی‌های مهم شرکت است، افزود: راه‌اندازی فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهر پاکشوما (برند خرده فروشی پاکشوماسیتی) با هدف عرضه مستقیم کالا به مصرف‌کنندگان ایرانی با قیمت مناسب از اهداف شرکت در سال جاری و سال‌های آینده است. همچنین خلق برند آنلاین پاکشوما سنتر و راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی پاکشوما سنتر از دیگر برنامه‌های شرکت در سال ۹۹ است. اسحاقی با بیان اینکه گروه پاکشوما توجه بسیار جدی به توسعه انواع خرده‌فروشی‌های سنتی و مدرن دارد، ادامه داد: در حال حاضر استفاده از دانش فنی و تکنولوژی، تمرکز بر توسعه و نوآوری در سبد محصولات گروه‌های لوازم‌خانگی بزرگ و توجه ویژه به «طراحی صنعتی» (ایده تا محصول) از استراتژی‌های اصلی شرکت است که در این باره تیم‌های تحقیقاتی و طراحی فنی مختلفی در کشورهای کره‌جنوبی، چین و آلمان با مشارکت پاکشوما به مهندسی و سفارش‌سازی طراحی محصولات بر پایه تحقیقات بازاریابی مستمر در ایران در حال فعالیت هستند. همچنین همواره تولید لوازم‌خانگی را برای تمامی اقشار جامعه با هر نوع سلیقه و بودجه را در برنامه خود دارد.

قائم مقام مدیرعامل پاکشوما  از راه‌اندازی خط تولید جاروبرقی با همکاری گروه‌های تحقیق و توسعه آسیایی و اروپایی با ظرفیت تولید ۳۰۰ هزار  دستگاه در سال جهش تولید خبر داد و گفت: رونمایی تولید یخچال فریز با همکاری پیشرفته‌ترین کارخانه تولید یخچال در خاورمیانه، شرکت مایدیا، ماشین‌آلات kuka آلمان و Comi ایتالیا به شکل روباتیک با ظرفیت تولیدی روزانه هزار دستگاه یخچال فریزر و بزرگ‌ترین کارخانه تولیدی تهویه مطبوع خانگی در ایران (کولرگازی) با همکاری شرکت‌های آسیایی مایدیا و AUX در ماه‌های آینده خواهد بود. همچنین در سال ۹۹ زیرساخت تولیدی گروه پاکشوما از ۱۰۰ هزار متر مربع به ۲۰۰هزار متر مربع افزایش پیدا می‌کند و گروه پاکشوما اولین و تنها کارخانه تولید ظرفشویی در ایران خواهد بود که ظرفیت تولید ۳۰۰ هزار  دستگاه در سال را دارد. این شرکت در حال حاضر بزرگ‌ترین کارخانه تولید انواع ماشین لباسشویی در خاورمیانه با ظرفیت تولید یک میلیون دستگاه در سال است. اسحاقی با بیان اینکه بزرگ‌ترین مرکز تحقیق و توسعه برای طراحی صنعتی لوازم خانگی در ایران  راه‌اندازی شده است، ادامه داد: همکاری پاکشوما با شرکت دیجی کالا به منظور عرضه مستقیم کالا منجر به افزایش فروش ۸۰ درصدی محصولات لوازم‌خانگی شد که این امر انتظار شرکت را برای افزایش فروش اینترنتی در سال ۱۳۹۹ بسیار بالا برده است.

در حال حاضر گروه پاکشوما نماینده رسمی گروه کندی -هوور ایتالیا و مایدیا و آکس در ایران است و در راستای توسعه همکاری‌های بین‌المللی و سرمایه‌گذاری‌های مشترک در سال جدید یک برند بین‌المللی لوازم‌خانگی دیگر به سبد برندهای گروه پاکشوما اضافه خواهد شد.