شرکت مشاور سرمایه‌گذاری آرمان آتی با در نظر گرفتن وظایف خود همواره در راستای رشد و توسعه بازار گام برداشته است. ارائه خدمات مشاوره تامین مالی و خدمات مالی، توسعه کسب و کار و مهندسی، خدمات مشاوره‌ای، آموزشی، متولی‌گری بیش از ۲۰ صندوق و سبدی متنوع از صندوق‌های سرمایه‌گذاری، مهر تاییدی بر به ثمر نشاندن اهداف شرکت است. 

شرکت مشاور سرمایه گذاری آرمان آتی عملکرد صندوق‌های سرمایه‌گذاری تحت مدیریت را برای یک ماه اخیر اعلام کرد. پس از انحلال صندوق نیکوکاری، در حال حاضر مدیریت 7 صندوق سرمایه‌گذاری را بر عهده دارد و جمع ارزش دارایی‌های تحت مدیریت آن در حال حاضر نزدیک به 13 هزار میلیارد ریال است. 

صندوق در سهام سبحان در خرداد 1392 فعالیت خود را شروع کرد و در یک ماه منتهی به 06/ 02/ 99 توانسته است بازده 11/ 54 درصدی ایجاد کند. شروع فعالیت صندوق قابل معامله آرمان سپهر آشنا با نماد آسام نیز در سال 1392 بوده است و صندوق در طول فعالیت خود همواره به عنوان فعال‌ترین صندوق سرمایه‌گذاری مختلط مورد تقدیر قرار گرفته است. بازده صندوق در یک ماه اخیر 9/ 29درصد است. در همین حال صندوق با درآمد ثابت ارزش آفرین گلرنگ با آغاز فعالیت در سال 1394 توانست برای آن دسته از سرمایه‌گذاران که خواهان ریسک کمتر و کسب بازدهی ماهانه هستند، گزینه جذابی را فراهم کند. این صندوق در فروردین امسال با کسب بازدهی معادل سالانه 28 درصد، یکی از پربازده‌ترین صندوق‌های سرمایه‌گذاری با درآمد ثابت است.

همچنین صندوق قابل معامله (ETF) آرمان آتی کوثر با نماد آکورد از نوع صندوق‌های قابل معامله در سال 1394 فعالیت خود را آغاز کرد. بازده صندوق در یک ماه اخیر 89/ 4درصد اعلام شد.