این شرکت همچنین قصد دارد برای سال جدید میزان تولیدات خود را به میزان دو برابر افزایش دهد.  هیبت‌اله‌فاضلی، مدیرعامل شرکت صنایع آلومینیوم آبسکون با اشاره به خطوط تولیدی این شرکت عنوان کرد: کارخانه آبسکون شامل ۵ خط تولید، مقاطع صنعتی، ساختمانی و تزئینی آلومینیوم است و نخستین خط این شرکت خط تولید استروژن است که آلومینیوم تولید می‌کند که فناوری این خط مربوط به ژاپن است. خط دوم کارخانه خط آنادایز است که فناوری آن مربوط به آلمان است. این خط پروفیل‌های بین ۱۰ تا بالای ۲۵ میکرون را آنادایز می‌کند. خط سوم کارخانه، پادرکوتینگ یا خط رنگ کارخانه است که تا ۸۵ میکرون، رنگ روی آلومینیوم را پخته می‌کند.  فاضلی با بیان مطلب فوق افزود: خط چهارم مربوط به تولید درو پنجره‌سازی آلومینیوم است که برای نماسازی برج‌های بزرگ کار می‌شود. فناوری این خط برای ایتالیا است. در این راستا ساخت، نصب و اجرای در و پنجره نماهای ساختمان را انجام می‌دهیم. در زمینه اجرای نما، نماسازی تمامی برج‌های بزرگ کشور را انجام داده‌ایم و در این زمینه سه پروژه بزرگ ساختمان شهید خرازی، ساختمان الماس و سه برج جنب مجلس شورای اسلامی که متعلق به مجلس هستند را در دست اقدام داریم. خط پنجم کارخانه، خط قالب‌سازی است که قالب‌هایی برای طراحی انواع پروفیل را تولید می‌کند. 

مدیرعامل صنایع آلومینیوم آبسکون در خصوص برنامه‌های سال ۹۹ این شرکت گفت: با توجه به این موضوع که سال‌جاری به عنوان سال جهش تولید نام‌گذاری شده است، قصد داریم میزان تولید خود را به دو برابر افزایش دهیم و به دنبال افزایش ۵۰درصدی میزان ظرفیت کارخانه به سمت نمای ساختمان‌سازی خواهیم بود. به گفته وی، ۲۵۰ نفر در مجموعه مشغول به کار هستند که ۱۵۰نفر آنان در کارخانه و ۱۰۰ نفر در حوزه نصب مشغول به کار هستند. 

فاضلی با تاکید بر لزوم حمایت از تولیدکنندگان داخلی عنوان کرد: ممنوعیت  واردات کالاهایی که در داخل تولید می‌شوند،  از مهم‌ترین این موارد است و کمک بزرگی به تولید کنندگان خواهد بود که در زمینه تولید محصولاتی چون پروفیل دیگر شاهد واردات از کشورهایی چون ایتالیا و ترکیه به ایران نیستیم. همچنین منع کار از سوی کارفرمایان خارجی از دیگر ابزار حمایتی است که به اجرا درآمده و در زمینه کار اجرای نمای ساختمان از سال گذشته دیگر شرکت‌های خارجی به این کار ورود نکرده‌اند. هم‌اکنون نیز شرکت‌های داخلی این توانایی را دارند که این کار را به بهترین نحو انجام دهند و در حال حاضر شرکت ما به غیر از یراق‌آلات و آنادایز به خارج وابسته نیست.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در حال حاضر با توجه به شرایط شیوع بیماری کرونا از وزارت صنعت، معدن و تجارت و مسوولان و رئیس‌جمهور انتظار داریم که از تولید داخل حمایت به عمل آورند و کار را به شرکت‌های داخلی بسپارند. در این راستا در مورد مالیات، ارزش افزوده، ضمانت‌نامه بانکی و تهیه مواد اولیه، دولت می‌تواند به تولیدکنندگان کمک کند. 

فاضلی در پایان یادآور شد: در دوران عبور از بحران شیوع بیماری کرونا، بازار آلومینیوم در رکود به سر می‌برد، البته معاملات بازار در حال از سرگیری است و امیدواریم که با عبور از این بحران شاهد دوباره رونق بازار باشیم.