ضمانت مادام‌العمر «کلار پویا» به مشتریان

صدوقی، مدیرعامل شرکت شیرآلات کلارپویا در گفت‌وگو با «دنیای‌اقتصاد» در خصوص تولید شیرآلات توکار از سوی  این شرکت گفت: این شیرآلات به روش فورج و با استفاده از شمش تولید می‌شوند و محصولات جانبی آن مانند کارتریج و پرلاتور (آب فشان) از برند کروکس اتریش خریداری می‌شوند که تا ۷ برابر برندهای داخلی و چینی هزینه‌بردار است. این در حالی است که هم‌اینک برخی تولیدکنندگان از لوازم جانبی چینی استفاده می‌کنند که کیفیت بسیار اندکی دارد.

وی بابیان اینکه شیرآلات توکار مصرف آب را کاهش می‌دهد، افزود: شیرآلات توکار ما از هر نظر کیفیت بسیار بالایی دارند به‌گونه‌ای که ما این تولیدمان را ضمانت مادام‌العمر می‌کنیم.

صدوقی خاطرنشان کرد: با توجه به کیفیت محصولات ما باید قیمت هم همپای قیمت‌های جهانی مانند شیرآلات گروه آلمان باشد، اما شرایط بازار ایران را مدنظر قرار داده‌ایم و بر این اساس محصولات این شرکت از قیمت‌های مناسبی نسبت به کیفیت آنها برخوردار هستند.

مدیرعامل کلار پویا با اشاره به اینکه در مدیریت بازار مکانیزم‌هایی را در اختیار داریم تا محصولات این شرکت در تمام کشور به یک قیمت عرضه شود، افزود: محصولات کلار تنها در نمایندگی‌های شرکت کلار عرضه می‌شوند و به‌صورت دوره‌ای هم مورد پایش قرار می‌گیرند تا کسی نتواند پایین‌تر یا بالاتر از قیمت تعیین‌شده بفروشد. این موضوع برای ما آنقدر اهمیت دارد که به تازگی یکی از خوش‌حساب‌ترین نمایندگی‌ها را به خاطر ارزان‌فروشی بی‌رویه و کساد کردن بازار سایر نمایندگی‌ها در شهرهای همجوار تعطیل کردیم.