ورود معادن منگنز به خرید سهام

معادن منگنز ایران در خصوص خرید سهام شفاف سازی کرد.این شرکت نسبت به خرید سهام تعدادی از شرکت‌های بورسی به مبلغ ۱۵۵ میلیارد ریال اقدام کرده است که تاثیرات ناشی از فروش سهام مذکور بر سود و زیان شرکت در زمان تحقق از طریق سامانه کدال اطلاع‌رسانی خواهد شد.

 دلیل کاهش فروش کاشی پارس 

کاشی پارس با رعایت پروتکل‌های اعلام شده از طرف وزارت بهداشت، فعالیت تولیدی خود را طبق روال هرساله در فروردین ماه آغاز کرده است، اما به دلیل شیوع بیماری  کرونا، رعایت مسائل بهداشتی، محدودیت‌های ایام کاری کسبه، بسته بودن مرزهای خروجی و رعایت دستورالعمل‌ها، مقادیر فروش انجام شده در فروردین ماه متناسب با تولید نبوده است و به تناسب آن ارزش فروش شرکت کاهش یافته است. در حال حاضر تعمیم شرایط فعلی به کل سال، منطقی به نظر نمی‌رسد و پیش‌بینی می‌شود با از سرگیری فعالیت‌های اقتصادی در بیشتر کشورهای جهان، امکان جبران کسری تولید و فروش در طول سال میسر شود.

 پیشنهاد افزایش سرمایه لاستیکی سهند 

هیات مدیره لاستیکی سهند گزارش توجیهی به منظور پیشنهاد افزایش سرمایه از مبلغ ۳۵۰ میلیارد  ریال به مبلغ ۵۰۰ میلیارد ریال از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی به منظور اجرای طرح تولید تسمه نقاله سیمی و افزایش ظرفیت برای تسمه نقاله منجید دار دارد. انجام این افزایش سرمایه منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق‌العاده است.

 وتوصا مجمع افزایش سرمایه دارد

گروه سرمایه‌گذاری توسعه صنعتی ایران ۷ خرداد ماه برای بررسی افزایش سرمایه ۱۳۵ میلیارد تومانی از محل سود انباشته و سایر اندوخته‌ها به مجمع فوق‌العاده می‌رود.

 سرمایه‌گذاری مسکن پردیس مزایده برگزار می‌کند

سرمایه‌گذاری مسکن پردیس برای واگذاری ۴۹ درصد از سهام شرکت سامان گستران پویا (سهامی خاص) به تعداد ۲۴۵۰ سهم یک میلیون ریالی و مجموع ارزش اسمی ۲۴۵۰ میلیون ریال مزایده برگزار خواهد کرد.