بر اساس این گزارش، سفیران اسپید در سال ۹۸ بیش از ۷۰ هزار سفر درون شهری انجام داده‌اند. به این ترتیب از ۱۷۰ هزار کیلومتر پیمایش در سطح شهر تهران جلوگیری و در مصرف ۷ هزار لیتر بنزین صرفه‌جویی شده است. اسپید تمامی مناطق ۲۲ گانه شهر را تحت پوشش دارد و بیش از ۵ درصد از جمعیت شهر تهران حداقل یک بار از اسپید بسته دریافت کردند.

ارزش کالاهای جابه‌جا شده توسط سامانه اسپید، بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان برآورد شده است. در این بین مناطق ۳ و ۵ تهران در خریدهای با ارزش بالای ۲ میلیون تومان، مناطق ۱و ۳ و ۵ در خریدهای با ارزش بین یک تا ۲ میلیون تومان، مناطق ۲ و ۳ و ۶ در خریدهای بین ۲۰۰هزار تا یک میلیون تومان و مناطق ۲ و ۵ و ۶ در خریدهای تا ۲۰۰ هزار تومان رکورددار هستند.

بیشترین کالاهای جابه‌جا شده توسط «اسپید»، کتاب و لوازم آرایشی بهداشتی بوده‌اند. ۶۲ درصد مرسولات در بازه زمانی صبح و ۳۸ درصد باقی مانده در بازه زمانی بعدازظهر تحویل داده شده‌اند. همچنین رکورد بیشترین تعداد بسته تحویل داده شده توسط یک سفیر در یک ماه ۱۹۴۵ بسته و در روز ۱۸۰ بسته است.

براساس آمار ارائه شده در وب‌سایت اسپید، این سامانه با ۷۶۶ کسب و کار، برای توزیع و پخش مرسولات آنها همکاری می‌کند و ۱۰۱۳ سفیر در این مجموعه مشغول به کارند.