به گزارش گروه اقتصاد بین‌الملل روزنامه «دنیای‌اقتصاد» به نقل از مجله آنلاین ترکشن‌نیوز، باشگاه جوانان به‌تازگی صندوق‌های امدادی چند میلیون دلاری تاسیس کرده است تا از کارکنان باشگاه، جوانان، خانواده‌ها و عموم مردم نیازمند به کمک در عبور از بحران جهانی همه‌گیری کووید-۱۹ با ارائه خدمات مختلفی حمایت کند. خدمات مهم و اساسی که این صندوق ارائه می‌دهد شامل مراقبت‌های اضطراری برای کودکان خانواده‌های نیازمند، فراهم کردن وعده‌های غذایی برای کودکان مستمندی که با تعطیل شدن مدارس از دریافت تغذیه مدارس خود محروم شده‌اند و ارائه کلاس‌های مجازی است.

کمک‌های مالی به این صندوق باعث می‌شود که باشگاه جوانان بتواند در این ایام به کارهای عام‌المنفعه با سرعت بیشتری ادامه دهد. باشگاه جوانان یک سازمان ملی دارای شعبه‌های محلی است که برنامه‌هایی برای اوقات خارج از مدرسه برای جوانان فراهم می‌کند. دفتر مرکزی آن در آتلانتا مستقر است و معاف از مالیات است در ضمن کمک‌های مالی نیز از دولت فدرال دریافت می‌کند.

جوونزیا، رئیس بریجستون ریتیل گفت: ما مراتب قدردانی خود را از مشتریان بریجستون اعلام می‌داریم که با خرید از فروشگاه‌های این شرکت و کمک‌های سخاوتمندانه خود ما را یاری کردند تا بتوانیم در این ایام با کمک به باشگاه جوانان در این اقدام خیرخواهانه سهم کوچکی داشته باشیم. 

وی افزود: کمک‌های مالی همیشه مهم هستند، وجوهی که در سه‌ماه نخست دریافت کردیم اکنون به باشگاه جوانان کمک می‌کند تا به کودکان، خانواده‌ها و جوامع محلی در بحران همه‌گیری کووید-19 خدمات بهتری ارائه دهند.

اهدای کمک‌های مالی برای حمایت از تلاش‌های باشگاه جوانان در مقابله با کووید-19، تعهد دیرینه بریجستون به باشگاه جوانان است که با تهیه و ارائه برنامه‌های تاثیرگذار برای جوانان در اوقات خارج از مدرسه، زمینه رشد و شکوفایی استعداد آنها را فراهم کند. از سال 2015، بریجستون به باشگاه جوانان 5/ 10 میلیون دلار کمک مالی کرده است. علاوه بر جمع‌آوری کمک‌های مالی، کارمندان این شرکت برای وسایل نقلیه باشگاه سرویس‌دهی و خدمات‌رسانی انجام داده‌اند و داوطلبانه در اجتماعات محلی باشگاه کمک‌ کرده‌اند. این فعالیت‌ها بخشی از تعهدات شرکت بریجستون در راستای انجام‌وظیفه اجتماعی برای بهبود نحوه زندگی و کار و مسائل مرتبط با مردم است.