به گزارش گروه اقتصاد بین‌الملل روزنامه «دنیای اقتصاد» به گفته او، این اقدامات به شرکت این‌تایم کمک کرد تا درآمدهای حاصل از فروش دیجیتال خود را تقویت کند و در همین حال بتواند در آینده فروشگاه‌های بیشتری را راه‌اندازی کند.

این تلاش در زمینه فروش دیجیتال نشان از آن دارد که این‌تایم چگونه توانست از نیروی تجارت الکترونیک و توانایی لجستیک علی‌بابا برای تداوم حیات خود در دوران قرنطینه در چین بهره بگیرد؛ وضعیتی که به موجب آن ۶۵ فروشگاه این تایم در سراسر چین به مدت چند هفته تعطیل بودند. علی‌بابا از سال ۲۰۱۷ مالک شرکت این تایم است.

این‌تایم همچنین یک برنامه کاربری را برای گوشی‌های هوشمند طراحی کرده است که افراد با استفاده از آن می‌توانند سفارش خود را از این فروشگاه‌ها انتخاب کنند. سفارش‌های مشتریان سپس با استفاده از شبکه لجستیک علی‌بابا برای آنها ارسال می‌شوند.

در این برنامه کاربران می‌توانند برنامه‌های زنده را در مورد جدیدترین محصولات تماشا کنند و در همان حین در صورت تمایل از آن محصول سفارش دهند. چن می‌گوید: «اگرچه فروش از محل این اقدام نوآورانه چندان بالا نبوده است، اما به این‌تایم کمک کرد.نزدیک به ۲۰ درصد از فروش امسال این‌تایم از سفارشات آنلاین کسب شده است در حالی که این رقم در سال ۲۰۱۹ تک رقمی بود.» او انتظار دارد که این ارقام در سال آتی به ۵۰ درصد نیز برسد.

مدیرعامل این‌تایم همچنین گفت این شرکت برنامه دارد تا فروش خود را در پخش زنده تقویت کند. این شرکت جلسات پخش زنده را در جریان اوج شیوع کرونا از ۱۰۰ برنامه به ۲۰۰ برنامه افزایش داد و برای ساخت این ویدئو‌ها از همان کارکنان فروشگاه‌های خود بهره برد. پلت‌فرمی که این‌تایم از آن برای پخش زنده استفاده می‌کند متعلق به تائابولایو است که این شرکت نیز تحت مالکیت علی‌بابا است.