طراحی داخل خانه در بستر اینترنت

سایت فروش «والولند» در راستای فروش محصولات خانگی و ملزومات دکوری و برای رفع نیاز هر آنچه که یک فرد برای طراحی داخلی خانه خود دارد ایجاد شده است. رفع نیاز از صفر تا صد یک خانه از طراحی داخلی تا ملزومات آشپزخانه، مبلمان و حتی دکوری از اهداف بلندمدت این تیم است. جهت سایت والولند را نمی‌توان تنها یک سایت فروش عادی دانست. این سایت در کنار عرضه محصولات، خدمات طراحی نیز می‌دهد. یکی از خدمات این سایت، «جورسازی» اقلام دکوری و ارائه آن در قالب پکیج‌هایی با نام پیشنهاد‌های والویی است.

والا بازیار موسس سایت والولند متولد 1373 است. به گفته وی ایده این سایت بعد از استقبال مردم از ارائه پیشنهاد‌هایش در مورد طراحی داخلی خانه در شبکه‌های اجتماعی به ذهنش رسید. وی در گفت‌وگو با «دنیای اقتصاد» گفت:بارها مشاهده کرده‌ام دوستان و اطرافیانم نمی‌دانند چگونه باید از فضاهای کوچک و متوسط خانه‌های خود استفاده کنند و به همین دلیل از چیدمان خانه‌های خود راضی نیستند. بسیاری نمی‌دانند که در یک فضای کوچک 80 یا 90 متری نباید مبلمان بزرگ گذاشت و این سبک مبلمان باعث می‌شود فضا دلگیرتر و کوچک تر شود.

بازیار فعالیت خود را در شبکه‌های اجتماعی و با به اشتراک گذاشتن پست‌هایی در مورد طراحی و دکوراسیون داخلی شروع کرد. به گفته وی تمامی اطلاعاتی که نشر داده بر اساس آخرین علوم طراحی داخلی است. بعد از استقبال بالای مخاطبان از اطلاعات منتشر شده، او به فکر راه‌اندازی سایت فروشی افتاد تا اقلام دکوراسیون داخلی خانه در آن به فروش برسد.