افق کوروش با گذشت بیش از دوسال از اجرای طرح اعطای فرانچایز (نمایندگی)، شرایط ویژه‌‌ای را برای متقاضیان دریافت نمایندگی در نظر گرفته است. این شرکت با هدف رونق کسب و کار در کشور، سقف تسهیلات دریافت نمایندگی را به ۵۰۰ میلیون تومان افزایش داده است. این تسهیلات پنج‌ساله و بدون بهره بوده و متقاضیان دریافت نمایندگی از افق کوروش پس از تایید ملک کارشناسی شده، تکمیل مدارک و ارائه وثیقه می‌توانند نسبت به دریافت تسهیلات به منظور خرید تجهیزات و راه‌اندازی شعبه اقدام کنند. همچنین، فرانچایزگیرندگان و پرسنل آنها پیش از راه‌اندازی فروشگاه، دوره‌های آموزشی تئوری و عملی رایگان شرکت را طی کرده و پس از افتتاح شعبه برای تکمیل آموزش‌ها با هزینه شرکت از حضور یک سرپرست مربی اعزامی به فروشگاه نیز بهره‌مند خواهند شد. پشتیبانی فنی از فروشگاه‌ها نیز با کمک نیروی انسانی متخصص و مجرب شرکت انجام می‌پذیرد. شراکت منصفانه، سودآوری مناسب و متناسب با عملکرد فرانچایزگیرندگان افق کوروش موجب افزایش شعب فرانچایز شده به طوری‌که طی دو سال اخیر بیش از ۹۰۰ نمایندگی فرانچایز افق کوروش در کشور راه‌اندازی شده است و افق کوروش در حال حاضر ۲۰۵۱ شعبه در سراسر کشور دارد.

همچنین در پی شیوع ویروس کرونا، این شرکت با هدف سهولت در خرید و تشویق مشتریان به خرید غیرحضوری و الکترونیکی، به راه‌اندازی فروش آنلاین افق کوروش اقدام کرده است. براین اساس مشتریان می‌توانند با مراجعه به اپلیکیشن یا وب‌سایت اُکالا، سفارش خود را به صورت اینترنتی ثبت کنند و در کمتر از یک ساعت کالاهای خریداری شده را با مقدار قیمت به صورت رایگان درب منزل تحویل بگیرند.

فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش برای اولین خرید یک کد تخفیف ۲۰ هزار تومانی در نظر گرفته است. هم‌اکنون ۱۶ استان در ایران امکان استفاده از فروش آنلاین افق کوروش را دارند و تا پایان تیرماه به غیر از استان‌های یزد و خراسان شمالی، دیگر استان‌ها نیز از امکان فروش آنلاین افق کوروش بهره‌مند خواهند شد. این شرکت با سرمایه یک هزار میلیارد ریال توانسته است طی دوماه ابتدای سال‌جاری بیش از ۱۷ هزار و ۵۱۴ میلیارد ریال درآمد کسب کند که از این مبلغ معادل ۹ هزار و ۱۶۷ میلیارد و ۵۵۵ میلیون ریال مربوط به ماه اردیبهشت است.