بانک آینده از ابتدای خرداد سال‌جاری طرحی را به اجرا گذاشته که در قالب آن تمامی مشتریان این بانک که دارای یکی از انواع سپرده‌های بانک آینده هستند می‌توانند با ثبت‌نام در سامانه پیشخوان یا مراجعه به یکی از شعب این بانک براساس موجودی حساب انتخابی، اعتباری بین ۱۰ تا ۵۰ میلیون ریال دریافت کرده و با مراجعه حضوری به فروشگاه‌هایی که دارای نشان آینده‌داران هستند از مزایای این طرح بهره‌مند شوند.

زمان بازپرداخت این اعتبار سیزدهم شهریور است و هیچ سودی به آن تعلق نمی‌گیرد؛ بنابر این گزارش بانک آینده در اطلاعیه‌های بعدی خود ضمن افزودن سرمایه‌گذاران صندوق گسترش فردای ایرانیان به جمع دریافت‌کنندگان این اعتبار امکان بازپرداخت تدریجی آن را هم برای استفاده‌کنندگان از این طرح فراهم کرد.

 در آخرین اخباری که از پیوستن فروشگاه‌های بزرگ به این طرح منتشر شده تعداد فروشگاه‌های یادشده به عدد ۸۷ رسیده که فهرست آن در سایت بانک آینده موجود است. این فروشگاه‌ها دارای نشان طرح آینده‌داران هستند. به‌این‌ترتیب دامنه انتخاب مشتریان این بانک برای استفاده از طرح یادشده گسترش‌یافته است. براساس این گزارش مشتریانی که دارای یکی از انواع سپرده‌های جاری یا پس‌انداز، سپرده‌های بلندمدت شتاب و آینده‌ساز و صندوق‌های سرمایه‌گذاری در بانک آینده هستند می‌توانند با مراجعه به شعب این بانک یا سامانه پیشخوان مجازی abplus.ir براساس موجودی حساب انتخابی خود از مزایای طرح آینده‌داران بهره‌مند شوند.