تاثیر ویروس کرونا بر کسب و کارهای آنلاین

علی سلیمانی خاطرنشان کرد: تجارت الکترونیک و کسب و کارهای آنلاین در حوزه‌های مختلف کسب و کار، بارها توسط متخصصان و مشاوران مطرح کسب و کار دنیا توصیه شده بوده و پدیده جدیدی نیست، اما با شیوع و همه‌گیری جهانی ویروس کرونا و متضرر شدن کسب و کارهای سنتی، بسیاری از کسب و کارهای دنیا بیشترین تمرکز خود را بر حوزه فروش و ارائه خدمات خود به صورت آنلاین گذاشته‌اند. شرکت تجارت فلز نیز یکی از شرکت‌هایی است که به مشتریان خود به صورت آنلاین خدمات ارائه می‌کند. مشتریان می‌توانند، قیمت‌های محصولات را لحظه به لحظه در سایت شرکت مشاهده کرده و با تماس با کادر متخصص تجارت فلز از مشاوره تخصصی بهره‌مند شده و خرید مطمئنی داشته باشند. این امر باعث صرفه‌جویی در وقت و جلوگیری از انتشار بیشتر ویروس کرونا می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه شرکت تجارت فلز مرجع تخصصی انواع فولاد و ورق‌های آلیاژی است ، فلزات و ورق‌های فولادی موردنیاز شرکت‌های معتبری همچون گروه مپنا، وزارت دفاع، شرکت ملی سرب و روی و کلیه صنایع از قبیل نفت، گاز، پتروشیمی، هوا وفضا، ماشین‌سازی، دریایی و فراساحل و... را تامین می‌کند.

سلیمانی خدمات شرکت را علاوه بر ارائه قیمت روزانه انواع محصولات فلزی و فولادی به صورت آنلاین شامل  ارائه مشاوره تخصصی توسط کارشناسان مجرب و فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های معتبر در حوزه متالورژی و مواد، درج به‌روزترین مقالات علمی و کاربردی داخلی و خارجی در حوزه متالورژی و صنایع وابسته، ارائه گواهی نامه کیفیت و اصالت محصولات، امکان رویت محصول و نمونه‌برداری قبل از خرید، ضمانت عودت کالا و تمامی هزینه‌های خرید از جمله هزینه حمل و آزمایشگاه متالورژی در صورت مغایرت محصول، امکان انجام انواع تست و آزمایش موردنظر مشتریان از جمله تست‌های عملیات حرارتی، تست‌های مخرب و ...، دارای بنگاه بارانداز آهن‌آلات و فروشگاه در مجتمع صنعتی عنوان کرد.