به گفته مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان واپایش برق امیرکبیر (وبکو امیر کبیر) تستر جامع AMT۱۰۵ نام یکی از محصولات پرکاربرد در دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و صنعت برق و انرژی است که در این شرکت تولید می‌شود. این محصول برای تست تجهیزات حفاظتی استفاده می‌شود و صحت عملکرد آنها را بررسی می‌کند و در صورتی که تجهیزات، کارآیی و عملکرد لازم را نداشته باشند از سیستم خارج و تعویض می‌شوند. فناوری ساخت این دستگاه پیچیده بوده و پیش از تولید این محصول دانش‌بنیان در کشور، محصولات خارجی مورد استفاده قرار می‌گرفتند. محصولات خارجی مشابه تنها برای تست رله ساخته شده‌اند و برای تست تجهیزات دیگر باید دستگاه‌های جداگانه خریداری شوند که قیمتی بیش از یک میلیارد تومان دارند.

فرزاد رضوی با بیان اینکه این دستگاه برای تست تجهیزات حفاظتی در شبکه‌های قدرت پالایشگاه‌ها، پتروشیمی، نیروگاه‌ها و شرکت‌های انتقال برق فشار قوی کاربرد دارد، خاطرنشان کرد: این محصول ساخت ایران، علاوه بر تست رله، تست‌های دیگر مانند ترانس، CT، PT و Circuit Breaker را انجام می‌دهد و تمام این امکانات را در یک محصول جمع کرده است و به قیمتی در حدود ۲۲۰ میلیون تومان عرضه می‌شود که با توجه به کارآیی و دقت عملکرد، جایگزین مناسبی  برای محصولات خارجی است.

وی درباره صادرات این محصولات گفت: تاکنون ۴۵۰ دستگاه توسط شرکت‌های مختلف داخلی در حوزه‌های برق منطقه‌ای، شرکت‌های مادر تخصصی، پیمانکار نفت، پتروشیمی، نیروگاه‌ها و دانشگاه‌ها خریداری شده است. همچنین  علاوه بر تامین نیاز داخل، این محصول دانش‌بنیان به کشورهای گوناگونی مانند استرالیا، کرواسی، اوکراین، سوئد، ترکیه، افغانستان و عراق نیز صادر شده است.