گوشی‌های جی‌پلاس، در دو مدل Q۱۰ و T۱۰ در دی‌ماه ۹۸ به بازار معرفی شدند و به محض ورود در  بازار، رکورد فروش یک شب را در فروشگاه هایپراستار شکستند؛ استقبال بازار از این گوشی‌ها از چند جهت قابل بررسی است.

مورد اول را می‌توان نیاز مصرف‌کنندگان به خرید گوشی‌های هوشمند کاربردی و با قیمت مناسب دانست. پکیج امکانات این گوشی‌ها در کنار قیمت ارائه شده، یک مزیت رقابتی برای آن دسته از کاربران گوشی‌های هوشمندی است که از قیمت‌های سرسام‌آور بازار ناراضی هستند. از طرف دیگر، همکاری گلدیران و مدیا پردازش به عنوان ارائه‌دهندگان این برند گوشی، ضمانتی برای خرید مطمئن در ذهن و باور مصرف‌کنندگان تلقی می‌شود.

 پس از گذشت دوماه از حضور این گوشی‌ها در سال گذشته، باتوجه به نوسانات ارزی و محدودیت‌های کرونا، شرایط تامین این محصول و توزیع سراسری آن با مشکلاتی مواجه شد. البته تقاضای کاذب بازار، برای مثال در فروردین امسال، به سرعت موجودی این دستگاه‌ها را به صفر رساند و این در شرایطی بود که هر دو شرکت، این میزان عطش بازار را در فروردین‌ ۹۹ در اوج شیوع کرونا و تعطیلی‎‌های قرنطینه، پیش‌بینی نکرده بودند.

همین تقاضا، گلدیران و مدیا پردازش را به فکر واداشت تا متناسب با نیاز بازار برنامه‌ریزی کرده و قدم بردارند. بنابراین بعد از گذشت چندماه جای خالی این گوشی‌ها و با توجه به درخواست مکرر مخاطبان و کاربران گوشی‌های همراه، این دو مدل جی‌پلاس، یعنی Q۱۰ و T۱۰ بار دیگر در ابعاد گسترده‌تری از ۵ مرداد ۹۹ به بازار عرضه شدند.