ثبت ۳۵  هزار آگهی در طرح دماسنج «تخفیفان»

 به گفته مدیر زنجیره تامین تخفیفان، از اواخر اسفند ماه سال گذشته، شیوع ویروس کرونا ضربه شدیدی به کسب‌وکارهای آنلاین و آفلاین وارد کرد و در این زمینه کمپین‌های متفاوتی برای حمایت از کسب‌وکارها راه‌اندازی شد. کمپین‌هایی مثل کمپین «نفس» یا «کنارهمیم» از آن جمله بود.

نگین دانشور با بیان اینکه سرویس «دماسنج» هم یکی از پویش‌هایی بود که سایت تخفیفان برای حمایت از کسب‌وکارها راه‌اندازی کرد، گفت: در این سرویس، کسب‌وکارها به صورت رایگان روی پلت‌فرم دماسنج تبلیغات خود را قرار داده و مردم با کسب‌وکارهای محلی و کوچک آشنا می‌شوند و سرویس‌ها و خدمات موردنیاز خود را از این کسب‌وکارها تامین می‌کنند. از سوی دیگر مردم نیز می‌توانند کسب‌وکاری را که تخفیفی ارائه می‌دهد شناخته و روی این پلت‌فرم به دیگران معرفی کنند.

وی افزود: حضور کسب‌وکارها در این پلت‌فرم همچنان به صورت رایگان است؛ اما کسب‌وکارها برای اینکه بیشتر دیده شوند، می‌توانند پکیج طلایی خریداری کنند. همچنین، کسب‌وکارهایی که می‌خواهند به صورت ویژه محصولات خود را به نمایش بگذارند، می‌توانند با پرداخت ۹۹ هزار تومان پکیج طلایی خریداری کنند که در این پکیج به مدت یک ماه ترافیک بیشتری به این کسب‌وکار اختصاص داده می‌شود.

دانشور در پایان با بیان اینکه درکنار هر آگهی درجه‌ای وجود دارد و مخاطبان با ثبت نظرها و پیشنهادهای خود به اصطلاح می‌توانند این درجه‌ها را گرم‌تر ‌کنند، گفت: به عنوان مثال، زمانی که کاربران از فروشگاهی کفش خریداری می‌کنند و هرچقدر مشتری‌ها بیشتر در مورد آن فروشگاه صحبت کرده و نظر دهند، درجه افزایش پیدا کرده و آن کسب‌و‌کار در صفحه دماسنج بالا آمده و دیده می‌شود، یعنی براساس تصمیم مردم این درجه افزایش یا کاهش می‌یابد.