حمیدرضا آملی، پروتکل‌های ابلاغی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی را قابل‌اجرا دانست و افزود: برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی صورت می‌گیرد. درواقع اقدامات شرکت نمایشگاه‌ها در این زمینه در دو نمایشگاه قبل فراتر از مفاد پروتکل بهداشتی بوده و قصد داریم در نمایشگاه‌های آتی با انجام امور غربالگری و استقرار آزمایشگاه‌های تخصصی سیار در کنار پایگاه هلال‌احمر مستقر در مبادی ورودی نمایشگاه به بخش‌های سلامت کشور کمک کنیم.

آملی ادامه داد: اقداماتی که در حال حاضر در نمایشگاه انجام‌شده است در راستای فرهنگ‌سازی و آموزش عمومی و سلامت مراجعان بوده و می‌توان شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی را به‌عنوان دستگاه برتر در رعایت پروتکل‌های بهداشتی معرفی کرد.

به گفته دبیر و عضو شورای سیاست‌گذاری مقابله با اثرات بیماری کرونا در صنعت نمایشگاهی، در حال حاضر تمامی امور برگزاری نمایشگاه‌ها اعم از ساخت غرفه، برگزاری، اجرا و جمع‌آوری غرفه توسط عوامل اجرایی کنترل و گزارش‌های لحظه‌به‌لحظه از سالن‌های نمایشگاهی با چک‌لیست‌های مربوطه تحت نظارت این شورا است.