البته پیش‌تر گفته می‌شد تا پایان تیرماه مجمع فوق‌العاده ادغام بانک‌های انصار، قوامین و موسسه اعتباری کوثر نیز برگزار شود که تاکنون خبری اعلام نشده است.

مدیرعامل بانک سپه از نگاه ویژه این بانک به همکاران بانک‌های ادغامی ‌و بهره‌مندی از تمام پتانسیل‌های موجود در این بانک‌ها خبر داد و اظهار کرد: هیچ‌گونه تعدیل نیروی انسانی برای هیچ یک از سطوح پرسنلی بانک‌های ادغامی ‌در دستور کار نیست.

محمد کاظم چقازردی با اشاره به روند موفق ادغام بانک‌های وابسته به نیروهای مسلح در بانک سپه یکی از موارد مهم در خصوص اجرای این ماموریت ملی را بهره‌مندی از نیروی انسانی این بانک‌ها عنوان و اظهار کرد: از جمله موارد مهمی‌ که از همان ابتدای ماموریت ملی ادغام مورد توجه و تاکید بوده بهره‌مندی از نیروی انسانی بانک‌های ادغامی ‌و تامین امنیت شغلی و جلوگیری از تضیع حقوق آنان است.

وی لزوم بهره‌گیری از تمام ظرفیت بانک‌های ادغامی، ترکیب تجربه و نیروی جوانی با ادغام و سرمایه دانستن ظرفیت‌های موجود در بانک‌های ادغامی ‌را از موارد و کلیدواژه‌هایی عنوان کرد که همواره مورد تاکید بوده است.

مدیرعامل بانک سپه نمونه بارز موارد یاد شده را ادغام نهایی دو بانک مهر اقتصاد و حکمت ایرانیان عنوان کرد و گفت: همکاران این بانک‌ها در سطوح مختلف بانک از مدیران رده بالا همچون معاون مدیرعامل گرفته تا سطوح دیگر مدیران میانی به کارگرفته شده و مشغول فعالیت هستند.

وی ادغام پنج بانک و موسسه اعتباری در بانک سپه را فرآیندی بسیار پیچیده و پرحجم عنوان کرد و گفت: با توجه به نبودن تجربه‌ای در این سطح و با وجود پیچیدگی این اقدام با همراهی مسوولان لشکری و کشوری و تدبیر لازم، فرآیند ادغام به شکل بسیار مناسبی در حال اجرا و نهایی شدن است.