به گفته مدیرعامل این شرکت، فعالیت این مجموعه در زمینه طراحی و ساخت محصولات SMPS با هدف فعالیت‌ در زمینه طراحی، ساخت و تولید منابع تغذیه سوئیچینگ برای مصارف در تجهیزات نیروی مخابراتی و سایر صنایع مصرف کننده آغاز شده و از مهم‌ترین مصرف‌کنندگان محصولات این شرکت می‌توان به صنایع مخابرات، برق، نفت، بانک‌ها، صنایع باتری‌سازی، صنایع نظامی و تمام صنایعی که باتری و تجهیزات مخابراتی را استفاده می‌کنند، اشاره کرد.

احسان‌الله حائری، مهم‌ترین دستاورد این شرکت را تولید یونیت نظارت و کنترل مرکزی سیستم شارژر دانست و گفت: این محصول بر اساس نیاز بازار داخلی با استفاده از دانش و فناوری‌های روز دنیا و به منظور برطرف کردن ضعف‌های نمونه‌های خارجی طراحی و تولید شده که می‌تواند کنترل مانتورینگ یک سایت و یک مجموعه را به عهده گیرد.

حائری با اشاره به مزیت‌های رقابتی این محصول افزود: بحث نرم‌افزار و کنترل نرم‌افزاری در این یونیت‌ها و امنیت اهمیت بالایی دارد، چراکه نرم‌افزارها روی یونیت‌های خارجی توسط خودشان طراحی شده و با استفاده از شبکه می‌توانند اطلاعات ما را در اختیار داشته باشند، اما دسترسی خارجی و احتمال هک  شدن توسط منابع بیرونی در سیستم‌های ما صفر است. همچنین با توجه به امکانات و کیفیت قطعات این دستگاه از نظر قیمتی هم کاملا رقابتی است.