افزایش پروازهای گو ایر

به گزارش گروه اقتصاد بین‌الملل روزنامه «دنیای‌اقتصاد» به نقل از سی‌ان‌بی‌سی، گو ایر یک شرکت هواپیمایی ارزان‌قیمت هندی است. این شرکت در بمبئی مستقر است و به گروه تجاری وادیا تعلق دارد. گو ایر پنجمین شرکت هواپیمایی بزرگ در هند است که روزانه به ۲۷ مقصد داخلی و ۹ مقصد خارجی از مراکز خود در بمبئی، دهلی، بنگلور، کلکته و کانور پرواز دارد. سهم بازار این شرکت حمل‌ونقل هوایی ارزان‌قیمت در بخش هواپیمایی هندوستان از ۸/۹ درصد در ژانویه ۲۰۲۰ به ۸/۳ درصد در جولای ۲۰۲۰ کاهش‌یافته است.

باوجود ازسرگیری پروازهای داخلی در کشور هندوستان از تاریخ ۲۵ مه، شرکت گو ایر یکی از محتاطانه‌ترین عملکردها را از خود نشان داد و از ماه ژوئن پس از مشاهده افزایش تقاضا برای پرواز، فعالیت‌ خود را از سر گرفت. علاوه بر این، با توجه به عدم اطمینان از تقاضا برای سفرهای هوایی، شرکت هواپیمایی گروه وادیا فقط با تعداد کمی از ناوگان پروازی خود شروع به فعالیت کرد.

کاشیک خنا، مدیرعامل شرکت هواپیمایی گو ایر گفت: بخش پروازهای داخلی هندوستان به دلیل افزایش ترافیک شاهد رشد تدریجی تقاضا است. ازآنجا‌که ایالت‌های مختلف شروع به برداشتن محدودیت‌های سفر می‌کنند، تقاضا به رشد خود ادامه خواهد داد و شرکت گو ایر همیشه موظف بوده است با شرایط بازار خود را منطبق سازد و گزینه‌های سفر بیشتری را به میهمانان ارائه کند.

وی اضافه کرد: «مهم‌تر از همه، گو ایر از تاریخ ۵ سپتامبر هیچ پروازی را لغو نخواهد کرد.»

شرکت هواپیمایی گو ایر در حال حاضر پروازهای خود به مقاصد مختلف در هندوستان را از سر گرفته و تعداد پروازهایش را نیز افزایش داده است.