بانک سینا  با افتتاح شعبه در بندر شهیدرجایی و جابه‌جایی مکان شعب بندرعباس و بندرلنگه به موقعیت مناسب‌تر و همچنین توسعه فضای داخلی شعبه میناب نیز موافقت کرده است.

مدیرعامل بانک سینا در بازدید از شعب استان هرمزگان در پارسیان، بندرلنگه، میناب و بندرعباس از ایفای نقش پررنگ‌تر این بانک برای ارائه خدمات مطلوب و بهینه در بنادر و حمایت از شرکت‌های فعال در این بخش از قبیل انبارداری، حمل‌ونقل دریایی و صادرات‌محور خبر داد.

 ایمانی گفت: استان هرمزگان با تکیه بر مزیت‌های فراوان در صنایع مرتبط با گردشگری، صادرات و واردات، سرمایه‌گذاری و مبادلات مالی، نقش بسیار مهمی در اقتصاد ملی دارد و با توجه به نقش پررنگ و تاثیرگذار بانک‌ها در شرایط تحریمی کشور، بی‌شک ارائه خدمات بانکی سهل و نوین به سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی، می‌تواند تاثیر بسزایی در رشد و توسعه همه‌جانبه استان به همراه داشته باشد.

وی با تاکید بر نقش بانکداری مجازی در کاهش تردد در سطح شهر و پیشگیری از ابتلا به بیماری‌های عفونی، تنوع و کیفیت و جذابیت خدمات الکترونیک بانک سینا را عامل مهمی در افزایش قابل توجه تعداد مشتریان بانک دانست و آموزش نحوه استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک به متقاضیان را بسیار مهم و ضروری خواند.

همچنین مدیرعامل بانک سینا در مراسم افتتاح شعبه عسلویه، از آمادگی این بانک برای حمایت از سرمایه‌گذاران حوزه نفت، گاز و پتروشیمی خبر داد.