قرار است فروشگاه ما در شهر بمبئی طی شش ماه آتی افتتاح شود.» او افزود: «هند همچنان یکی از بازارهای مهم است و ما برنامه‌های خود را برای ورود به شهرهای مختلف این کشور با یک برنامه‌ چندوجهی (فروش حضوری و آنلاین) داریم. شهرهای بنگلور، بمبئی و دهلی اولویت‌های ما برای افتتاح فروشگاه‌های ایکیا هستند.» ایکیا همزمان که فروشگاه‌های خود را در این سه شهر و تا سال ۲۰۲۲ راه‌اندازی خواهد کرد، فروشگاه‌های آنلاین خود را نیز برای شهروندان هندی در دسترس قرار می‌دهد. مدیر ایکیا در هند همچنین گفت مقصد بعدی فروشگاه این برند سوئدی، شهر حیدرآباد خواهد بود این شرکت در نظر دارد پس ‌از آن به دنبال فرصت‌های جدید بازار هند باشد. ایکیا در سال ۲۰۱۳ از دولت فدرال هند، مجوز فعالیت و احداث فروشگاه‌های خود را دریافت کرد. درمجموع این شرکت برنامه دارد که تا سال ۲۰۲۵، تعداد ۲۵ فروشگاه ایکیا را در ۹ شهر هند افتتاح کند. قرار است دومین فروشگاه‌های این برند در شهر بمبئی نیز طی ۶ ماه آتی افتتاح شود. نخستین فروشگاه ایکیا نیز دو سال پیش در شهر حیدرآباد ساخته شد. بتزل گفت: «رویکرد جدید ما آن است تا بتوانیم عملیات فروش چندوجهی را در شهرهای مختلف هند توسعه دهیم و توانایی‌های لجستیکی خود را توسعه می‌دهیم تا بتوانیم خدمت بهتری را در اختیار شهروندان این کشور قرار دهیم.» در جریان پاندمی کرونا، فروشگاه ایکیا در حیدرآباد برای نخستین بار امکان خرید ساده آنلاین را برای هندی‌ها فراهم کرده بود و اکنون بیش از هر زمان دیگری، شهروندان به خرید آنلاین محصولات این برند روی آورده‌‌اند.

بتزل خاطرنشان کرد که «ما انتظار داریم فروش آنلاین یکی از عوامل رشد فروش باشد و همچنان به افزایش سرمایه‌گذاری خود در توسعه زیرساخت‌های دیجیتال خود ادامه می‌دهیم.»

او با این ‌حال یادآور شد که فروشگاه‌های اصلی این برند همچنان مرکز اصلی و حیاتی ایکیا است چراکه مشتریان با حضور در این اماکن می‌توانند اجناس را لمس کنند و سایزها و رنگ‌های متنوع را از نزدیک ببینند.