همچنین شرکت در فروش داخلی نیز رشد ۴۹ درصدی را تجربه کرده است و بر همین اساس فروش داخلی شرکت در مهرماه به ۳ هزار و ۸۳۷ میلیارد و ۵۰۸ میلیون ریال رسید.

بیشترین میزان فروش داخلی شرکت در مهرماه مربوط به پلی‌اتیلن متوسط و سنگین به مبلغ یک‌هزار و ۴۴۷ میلیارد و ۶۱۸ میلیون ریال بوده است.

فروش صادراتی شرکت نیز با رشد ۱۱ درصدی نسبت به شهریورماه به ۱۲ هزار و ۱۹۸ میلیارد و ۳۹۸ میلیون ریال رسیده است. بیشترین فروش صادراتی شرکت نیز در هفتمین ماه سال متعلق به پلی‌اتیلن سبک به مبلغ ۶ هزار و ۹۳ میلیارد و ۴۹۷ میلیون ریال بوده است.

شرکت از ابتدای امسال تا پایان مهرماه در مجموع ۷۶ هزار و ۷۷۰ میلیارد و ۲۴۵ میلیون ریال فروش داشته که نسبت به دوره مشابه سال ۹۸ با رشد ۵۶ درصدی همراه بوده است.

بهره‌برداری از طرح افزایش ۱۰درصدی ظرفیت تولید واحد الفین بدون تاخیر و متنوع‌سازی سبد تولید محصولات با تولید و عرضه دو گرید انحصاری و همچنین آغاز ساخت واحد جدید ۳۰۰ هزار تنی پلی‌اتیلن از موفقیت‌های این شرکت در ماه‌های اخیر است.

سرمایه پلیمر آریاساسول که در حال حاضر ۴ هزار و ۵۸۳ میلیارد و ۸۴۰ میلیون ریال است از محل سود انباشته ۱۰۰ درصد افزایش دارد.