رشد شاخص‌های آماری بیمه ایران

مدیرعامل بیمه ایران در این مراسم گفت: حضور درخشان بیمه ایران در کنار مردم، فعالان اقتصادی و تولیدی و مراکز بزرگ زیربنایی کشور در فراز و نشیب‌های تاریخی همراه با اقداماتی مبتکرانه، علاوه بر جلب اعتماد عمومی، فرهنگ بیمه را به‌مثابه ابزاری نوظهور در اقتصاد کشور نهادینه و با کارکردهای بنیادین نقش محوری بر ثبات و ایجاد امنیت اقتصادی به‌عنوان اولین شرکت بیمه ایرانی به‌خوبی ایفا کرده است.

رضایی از رشد قابل‌ملاحظه شاخص‌های آماری این شرکت در تولید حق بیمه، کاهش ضرایب و نسبت‌های خسارت و کسب بازدهی حداکثری در سرمایه‌گذاری‌ها خبر داد و افزود: با برنامه‌ریزی صورت‌گرفته و تلاش هدفمند و راهبری هوشمندانه در حوزه‌های مختلف فنی، مالی و سرمایه‌گذاری‌ها، نتایج و دستاوردهای مطلوبی به‌ویژه طی ۷ ماهه سال ۹۹ حاصل‌شده است.

رضایی افزود: بیمه ایران در این مدت رشد فراوانی در تولید حق بیمه، کاهش ضرایب و نسبت‌های خسارت، کسب بازدهی حداکثری در سرمایه‌گذاری‌ها، ارتقای شاخص نقدینگی، رشد مانده و سود عملیاتی داشته است.

سید رسول تاجدار، رئیس هیات‌مدیره بیمه ایران نیز در این مراسم گفت: بیمه ایران مانند دیگر بخش‌های اقتصادی کشور، متاثر از فراز و نشیب‌های ناشی از بروز بیماری کرونا و شرایط تحریم بر اساس استراتژی‌های مناسب در جهت تامین امنیت و آرامش مردم و فعالان اقتصادی کشور حرکت کرده است؛ بنابراین با این پشتوانه تلاش خواهیم کرد با تکیه‌بر نیروی انسانی متعهد، متخصص و تلاشگر بیمه ایران در عرصه بیمه‌گری و سرمایه‌گذاری به‌عنوان یک بنگاه بزرگ اقتصادی در کنار سایر بازارهای مالی و اقتصادی، نقشی کلیدی در توسعه‌ اجتماعی اقتصادی کشور ایفا کنیم. در این مراسم همچنین گزارشی از نحوه انتخاب کارکنان نمونه شرکت و نتایج ارزیابی عملکرد ۶ ماهه واحدهای اجرایی ارائه و همچنین از معماری جدید سایت شرکت سهامی بیمه ایران رونمایی شد.