از مجموع ۹ هزار و ۶۶۱ پرسش مشتریان در حوزه تسهیلات، بیش از ۳ هزار و ۲۸۱ پرسش یعنی حدود ۳۴ درصد مربوط به «تسهیلات از محل اوراق» بود.

«تسهیلات جعاله» نیز دومین پرسش مهم مشتریان بانک مسکن در ماه گذشته بود. مشتریان بانک مسکن در مهرماه ۲ هزار و ۶۹۰ سوال در این حوزه مطرح کردند که حدود ۲۸ درصد از سوالات در این حوزه بود.

«تسهیلات حساب پس‌انداز مسکن یکم» که از سوی بانک مسکن با نرخ سود ۸ درصد برای مناطق شهری و ۶ درصد برای مناطق بافت فرسوده با دوره انتظار یکساله به مشتریان پرداخت می‌شود، بخش دیگری از سوالات مشتریان بانک را به خود اختصاص داده است. در مهرماه بیش از ۱۳۰۰ تماس مشتریان مربوط به این حوزه بود. بر اساس گزارش عملکرد سال مالی منتهی به شهریورماه، بیش از ۹۰ درصد از تسهیلات بانک مسکن به‌صورت تخصصی به «بخش مسکن» اختصاص ‌یافته است.

بر اساس آمارهای ثبت‌شده و بررسی عملکرد مرکز تماس با مشتریان بانک مسکن در مهرماه، ۱۱ هزار و ۳۶۱ تماس در این ماه به این مرکز واصل‌شده که ۹ هزار و ۶۶۱ تماس معادل بیش از ۸۵ درصد تماس‌ها مربوط به «تسهیلات» بود.

بانکداری الکترونیک، سپرده‌ها و صندوق‌های سرمایه‌گذاری وابسته به بانک نیز سایر تماس‌های مشتریان با این مرکز را به خود اختصاص داده است.