مدیرعامل بیمه ایران افتتاح این ساختمان‌ها را در راستای ارائه خدمات بهینه به مردم در محیطی مناسب و با امکانات بهتر عنوان کرد  و گفت: استراتژی بیمه ایران بر مبنای برتری عملیاتی، رهبری محصول و کرامت مشتری پایه‌گذاری شده است. محمد رضایی افزود: منظور از برتری عملیاتی در واقع  ارائه محصولات بیمه‌ای با قیمت مناسب همراه با خدمات فنی و پس از فروش باکیفیت است؛ به همین جهت بوروکراسی اداری کمتر شده و تلاش می‌کنیم مشتریان بیمه ایران در کوتاه‌ترین زمان ممکن و در محیط مناسب خدمات  مورد نیاز خود را دریافت کنند.

مدیرعامل بیمه ایران با اشاره به عملکرد بیمه ایران در سال‌جاری اضافه کرد: وضعیت شرکت از لحاظ نقدینگی و سرمایه‌گذاری در بهترین شکل ممکن قرار گرفته به طوری که در ۶ ماه اول امسال ۴۲ درصد سهم بازار بیمه‌ای کشور در اختیار بیمه ایران قرار گرفت و با برنامه‌ریزی صورت گرفته و تلاش همکاران و همه ارکان بیمه ایران در ۳ ماه سوم این رقم بیشتر هم خواهد شد.

رضایی در ادامه گفت: آمار عملکرد بیمه ایران در ۷ ماه سال‌جاری بسیار بهتر از آمار ۶ ماهه است و در حال حاضر ۴۴ درصد رشد در بخش تولید حق بیمه داریم، در حالی که سهم صنعت بیمه کشور در این شاخص ۳۳ درصد است، بنابراین ۱۱درصد در این بخش ازصنعت جلوتریم.